Avatar billede infinito Nybegynder
18. oktober 2005 - 13:16 Der er 1 kommentar og
3 løsninger

design til spillesite

hej, kan jeg få lidt feedback på dette design:

http://www.infinito.dk/ex/netspil.html
http://www.infinito.dk/ex/netspil2.html
http://www.infinito.dk/ex/netspil3.html

Tak! :)
Avatar billede darth-domino Nybegynder
18. oktober 2005 - 13:38 #1
Jeg synes det er flot!

Simpelt og stilfuldt....

Der er ikke så meget at tage fejl af... lige til at gå til, og login, knapper og listerne ligger ikke alle mulige steder...

Tit kan man lede og lede efter den slags!

Jeg vil sige Tip-Top Flot!
Avatar billede mjl Nybegynder
18. oktober 2005 - 14:58 #2
Helt vildt flot - flottere og mere overskueligt, end alt andet i samme stil.

Har ikke noget negativt at sige!

13 med pil op!
Avatar billede Slettet bruger
19. oktober 2005 - 08:02 #3
Virkelig godt!~)

Der er kun små ting, som rent designmæssigt måske kunne gøres bedre:
Det første som ikke bare røg lige ind var boksen med, du er logget ind som christian på netspil3.html. Knapperne holder ikke nogle linier med noget andet og det får det til at se lidt "fremmed" ud... En ide kunne være at have 2 knapper ude til siden, ligesom på netspil.html og så lave velkommen: christian med log af knappen nedenunder. Det der så skulle være målet er at få knapperne til at matche spil knapperne i bredden. Dvs. lidt som opret ny bruger på netspil.html, den er meget tæt på at være der. Jeg ved ikke om du forstår hvad jeg mener, men dette område skal integreres lidt bedre med resten af siden!~)

Så er der en anden ting på netspil2.html: Det direkte link passer ikke sammen med noget...
Jeg vil tro at den grå baggrund, som ellers er brugt på siden og så en tydelig skrift måske i en lidt skrigende farve, en af de farver, som allerede er brugt på siden. Måske den grønne som er brugt til at rate 10... Vil give et bedre sammenhæng.

Men det er en flot side, godt arbejde!~)
Avatar billede dinguking Nybegynder
05. november 2005 - 22:11 #4
Rigtig flot, jeg må os give et 13 tal. :)