Avatar billede john_o_shea22 Nybegynder
18. oktober 2005 - 00:39 Der er 3 kommentarer

Drop down menu i google

Hej. Håber nogle kan hjælpe mig med denne her: Hvordan får jeg den der drop down menu væk fra bl.a. Google? I ved den som kommer frem så man kan se hvilke emner man sidst har søgt efter. Det gælder ikke bare i Google, det er faktisk også alle andre steder på min computer der kommer sådan en drop down menu frem. Jeg har netop haft min recovery cd i computeren - og nu er jeg altså begyndt at "døje" med drop down menuer over det hele på min computer. Mærkeligt da jeg ikke havde problemer med dette inden jeg satte recovery cd'en i. Håber endnu engang der er nogen som kan hjælpe mig! Venlig hilsen Jonas
Avatar billede vejmand Juniormester
18. oktober 2005 - 05:53 #1
I Internet Explorer:

Funktioner -> Internetindstillinger -> Indhold -> Autofuldførelse -> Fjern flueben i "Formularer"

Klik evt. på "Ryd formularer"

Luk Internet Explorer og åbn igen, problemet skulle være løst.
Avatar billede vejmand Juniormester
22. oktober 2005 - 08:04 #2
john_o_shea22 >> Jeg kan se du er ny her, velkommen til.

Hvis du kan bruge mit svar skal du markere mit navn i boksen ude til venstre, og klikke på "Accepter"
Så er spørgsmålet rigtig lukket.

Hvis ikke, må du lige give lidt mere info om problemet.  c",)

Her er lidt vejledning i brug af Eksperten: http://expfaq.1go.dk/
Om behandling af svar: http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar
Avatar billede vejmand Juniormester
16. juli 2006 - 07:03 #3
Er problemet løst?