Avatar billede stevenizzle Nybegynder
17. oktober 2005 - 23:39 Der er 6 kommentarer

Skifte funktion og BLIVE på den funktion

Hvordan kan jeg lave en funktion som starter når man åbner siden, og efter nogle sekunder skifter funktionen til en ny, og bliver på den?
Avatar billede horsmark Nybegynder
17. oktober 2005 - 23:43 #1
window.onload = function (){
setTimeout("minFunktion()", 500)
}
Avatar billede horsmark Nybegynder
17. oktober 2005 - 23:44 #2
(øhh måske du bør fortælle lidt mere konkret hvad der præcist skal ske?)
Avatar billede stevenizzle Nybegynder
17. oktober 2005 - 23:48 #3
window.onload = function minFunktion()
{
document.title = "Velkommen";
}

hvorfor virker det ikke?
Avatar billede stevenizzle Nybegynder
17. oktober 2005 - 23:50 #4
eller det gør det :D..

men hvordan får jeg funktionen til at opdatere konstant, men efter 20 sekunder skal den stoppe og skifte funktion.
Avatar billede olebole Juniormester
18. oktober 2005 - 00:04 #5
<ole>

- det er jeg ikke sikker på, 'den' skal ... men prøv at forklare, hvad du vil lave, så kommer der nok en passende løsning  :)

/mvh
</bole>
Avatar billede stevenizzle Nybegynder
18. oktober 2005 - 00:08 #6
function kode() {
var kode = "Velkommen";
var str = "";
for (i = 0; i <= 9; i++)
{
    str += Math.floor(Math.random()*10);
}

Jeg vil have at 'str' hele tiden skifter mellem nogle tal, og efter nogle sekunder skal den langsomt blive til 'kode'. Jeg så det på en anden side.

Hvis nogle kan, må de meget gerne lave funktionen der langsomt skifter til 'kode'.