Avatar billede miknil Nybegynder
17. oktober 2005 - 21:59 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Banner til Københavns Skak union

Jeg har fornylig fået den misundelsværdige opgave at vedligeholde Københavns Skak Unions hjemmeside (www.ksu.dk), layoutet skal naturligvis ændres radikalt - og så var det jeg håbede på at et af jer grafiske genier kunne hjælpe med at lave et nyt banner til siden.
De eneste krav er at det skal kunne vises på 1024x768, at teksten "Københavns Skak Union" skal indgå og at logoet yderst til venstre på www.ksu.dk ligeledes skal indgå.
På forhånd tak.
Avatar billede miss-g Seniormester
18. oktober 2005 - 00:29 #1
Avatar billede miknil Nybegynder
18. oktober 2005 - 09:18 #2
miss-g: Det ser rigtig flot ud, er det muligt at lave det en kende længere (1024px) og få gjort plads til en menubjælke i underkanten ? Hvis du forstår ?
Avatar billede miss-g Seniormester
18. oktober 2005 - 12:00 #3
Glad for at du kunne lide den.

Den kan ikke være meget bredere end 990 px. Nu har jeg f.eks. lavet en scroll bar på min side, og de kan lige være der.

http://www.nicolin.dk/div/skak.htm
Avatar billede miknil Nybegynder
18. oktober 2005 - 12:04 #4
Perfekt, tusind tak ska du ha - jeg er dybt imponeret.