Avatar billede bajads Nybegynder
16. oktober 2005 - 12:49 Der er 3 kommentarer

Norton Antivirus afinstallation.

Mit NOrton Antivirus er udløbet og skal fornyes - jeg har så valgt at få Kasparsky istedet, men jeg kan ikke afinstallere Norton. Hver gang jeg forsøger at afinstallere crasher programmet, og via kontrolpanel->tilføj/fjern programmer - virker det heller ikke !!!
- Er jeg Norton bruger for life eller hvad sker der ??
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
16. oktober 2005 - 12:52 #1
Prøv at se om ikke du kan bruge informationen her til at få fjernet Norton:
http://service1.symantec.com/SUPPORT/nav.nsf/docid/2001092114452606
Avatar billede bajads Nybegynder
16. oktober 2005 - 13:17 #2
Herligt - det virkede - kunne være man skulle øve sig lidt i at lede på internettet ;-)
Smid et svar så er pointene dine !!
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
16. oktober 2005 - 13:49 #3
Her er svaret *s*