Avatar billede simborn Nybegynder
15. oktober 2005 - 16:06 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

pet system? noget med rabbitoshi.php

Hejsa !
Jeg støte på nogle der brugte et system (Noget med hvor man kunne få dyr i et forum) Selve systemet har jeg fået at vide hedder rabbitoshi.php Men er der nogle der kan fortælle mig::

Hvilket forum er det til?
Hvor kan man få dette system henne?
Er det let at sætte op?

// Simborn
Avatar billede horsmark Nybegynder
15. oktober 2005 - 16:14 #1
Der står en del om det på nedenstående link og kan også downloades derfra:
http://www.phpbb.com/phpBB/viewtopic.php?t=154611&postdays=0&postorder=asc&start=0
Avatar billede simborn Nybegynder
15. oktober 2005 - 16:18 #2
Hm,, Forstår ikke helt hvordan man skal sætte systemet ind,, Kan du også hjælpe med det?
Avatar billede horsmark Nybegynder
15. oktober 2005 - 18:03 #3
øhh der står en masse i den thread jeg har skrevet til dig - prøv at læse lidt mere...
Avatar billede simborn Nybegynder
15. oktober 2005 - 18:18 #4
Ja det er jeg klar over, Det er mere når man kommer ind i download (http://jeux-gratuits-en-ligne.com/terrier/lapin_864.html?t=864) Det forstår jeg ikke det vilde af (:
Avatar billede simborn Nybegynder
15. oktober 2005 - 18:34 #5
Men godkender Horsmark,
Avatar billede horsmark Nybegynder
15. oktober 2005 - 23:56 #6
ok der er goknok 100000 af indlæg men mon ikke du finder noget  relevant. Ihvertifald er du kommet tættere på :-) th for poinjts