Avatar billede jelboen Nybegynder
15. oktober 2005 - 14:49 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til at finde en audio driver

Hej...

Jeg har et problem, jeg har smidt min driver disk ud til min bærbar (Fujitsu-Siemens Amilo M3438G) - Og jeg har lige lavet  en formatering. Nu kan jeg ikke finde audio driveren nogensteder. Den findes heller ikke på fujitsu-siemens hjemmeside. er der nogen der kan hjælpe mig med at finde en korrekt audio driver til maskinen. Jeg kan sige så meget at der i deres Datasheet at der under lyd står:

Audio
Azalia codec (7.1 SPDIF), 2 built-in speakers, built-in microphone,
microphone in combined with stereo in, headphone combined with
SPDIF support
1x Subwoofer
1x volume regulator (per function key and volume wheel)
Avatar billede screem_brille Novice
15. oktober 2005 - 14:58 #2
mangler du andre drivere, så gå ind på http://www.fujitsu-siemens.com/support/downloads.html vælg support, vælg notebook, amilo -> m series find dit model nummer vælg os, og hvilke drivere det er du skal bruge.
Avatar billede jelboen Nybegynder
15. oktober 2005 - 16:28 #3
Det er ikke en driver, det er i hvert fald ikek en driver der virker. Jeg har været inde på deres side, de drivere de har der virker ikke
Avatar billede screem_brille Novice
15. oktober 2005 - 16:32 #4
hvad siger den af fejl ?, for det skal være den driver.
Avatar billede jelboen Nybegynder
15. oktober 2005 - 17:00 #5
Den siger ikke at det er nogen fejl, og den kan også finde lydkortet osv. - eller det ser det ud som om at den kan. Men når man prøver at afspille f.eks. en mp3 fil, så siger den at der ikke der ikke er noget installeret.
Avatar billede screem_brille Novice
15. oktober 2005 - 17:04 #6
du har også hentet de applikationer fra iden, som har med lyd at gøre ?
Avatar billede jelboen Nybegynder
17. oktober 2005 - 11:04 #7
Der er kun en applikation som har med lyd at gøre... - Den har jeg hentet :S
Avatar billede jelboen Nybegynder
19. oktober 2005 - 09:26 #8
Har fundet det... Kortet var et REALTEK kort. driveren fandt jeg på Realteks hjemmeside.
Avatar billede screem_brille Novice
19. oktober 2005 - 09:31 #9
nå...