Avatar billede mollommol Nybegynder
18. april 2001 - 20:13 Der er 29 kommentarer

Fed hjemmeside

Hvordan laver man verdenens fedeste hjemmeside?
Avatar billede tomle Nybegynder
18. april 2001 - 20:14 #1
Hvordan stiller man verdens dummeste spørgsmål?
Avatar billede tentakkel Nybegynder
18. april 2001 - 20:14 #2
Det var dog det dårligste spørgsmål!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede tentakkel Nybegynder
18. april 2001 - 20:14 #3
tomle --> enig
Avatar billede prodic Mester
18. april 2001 - 20:14 #4
Det kan man ikke!

Ikke som alle syntes er verdens fedeste....

Dumt spørgsmål!
Avatar billede nute Nybegynder
18. april 2001 - 20:16 #5
*LOL* hvordan f%#$¤ :-D *ROTFL*
Avatar billede dudal Nybegynder
18. april 2001 - 20:16 #6
tomle >>> Griner for vildt..... :-) :o) :-P

/dudal....
Avatar billede martens Guru
18. april 2001 - 20:18 #7
Hvordan laver man den bedste avis i verden,- Eller det bedste uge/månedsmagasin ?

Dumt spørgsmål - nærmest idiotisk....

Vi arbejder videre på det vore forfædre satte i gang....

Men det bliver måske ikke vore børnebørn, der oplever det du søger.....

(og så er det begrænset, hvad man kan, hvis kapacieten er på størrelse min dine evner til at stille spørgsmål)

med venlig hilsen

martens
Avatar billede tommyf Nybegynder
18. april 2001 - 20:20 #8
Det spørgsmål er nok lidt for bredt. Til en start kan du prøve at lave en hjememside der er ligeså fed som denne:
http://users.cybercity.dk/~bcc28085/
Avatar billede martens Guru
18. april 2001 - 20:20 #9
kapaciteten :o)
Avatar billede martens Guru
18. april 2001 - 20:24 #10
he he

Allans Wæbdehzegn RYKKER !
Avatar billede nielzdk Nybegynder
18. april 2001 - 20:26 #11
TommyF du mener din side er fed
http://users.cybercity.dk/~bcc28085
Den snakker for sig selv.. Den er da klam at se på
Citat \"Evil stuff!
Normalt er jeg en flink fyr men når folk går mig på nerverne kan jeg godt finde på at blive grov... og jeg ved nogen ting om internettet som gør at jeg kan være meget væmmelig over for folk som har været nogen svin over for mig! F.eks har jeg et program som kan bruges til at få adgang til folks harddiske, så man kan slette filer og den slags...

Jeg er ikke ude på at genere andre, men jeg genere dem der er ude efter mig... så er du advaret!!! Og du behøver ikke emaile mig og spørge hvordan jeg gør for jeg holder godt på mine hemmeligheder...
OBS!!!!!
jeg kunne selvføllig aldrig drømme om at hacke nogen... jeg gør kun det med hardisken hvis jeg har få lov!!!!!

HVIS DU KENDER EN FED MÅDE AT GENERE ANDRE PÅ, SÅ SEND EN EMAIL PÅ BCC28085@VIP.CYBERCITY.DK \"
Det er da til grin... Tag dig lige sammen makker!
Avatar billede tommyf Nybegynder
18. april 2001 - 20:28 #12
*GGGGGGG* MIN SIDE!!!! Det er sgu da en der hedder Allan der ejer den.
Vi har på experten (i et eller andet spørgsmål) kåret den til årets grimmeste hjemmeside!!

Klik på mit navn, for at få url\'en på min side *ROTFL*
Avatar billede nute Nybegynder
18. april 2001 - 20:28 #13
nielzdk >> noengang hørt om ironi ?? ;)

tommyf >> KONGE-site !!!! *LOL*
Avatar billede dudal Nybegynder
18. april 2001 - 20:29 #14
tommyf >>> Du er min GUD...... Jeg fandt den side en gang ved et tilfælde, men kunne ikke huske url\'en til den... Den er bare min S T O R E  inspirationskilde.....

Hvis jeg bare engang blev som aalaan og kuune desajne side så prfesjonælt, så ville jeg blive en meget glad mand.
Avatar billede berg Nybegynder
18. april 2001 - 21:01 #15
Har I set at der er nogen der har indsendt billedet af ham der allan (taget fra \"om mig\") til www.fatchicksinpartyhats.com , de beskrev ham som \"fag from mars, arrrgh\" eller sådan noget. Jeg kan ikke huske hvad nr. side det var.
Avatar billede berg Nybegynder
18. april 2001 - 21:04 #16
Avatar billede jakoba Nybegynder
18. april 2001 - 23:49 #17
Du kunne jo evt kopiere denneher:
http://www.kaesedome.subnet.dk
På den anden side er det jo ikke så superfedt at kopiere sig til en side, Det bliver opdaget og så kikke folk så underligt :-))

Så du kommer nok til at finde på verdens fedeste ideer og så lære nok om computere til at lave en hjemmeside med dem i.

mvh JakobA
Avatar billede krn Nybegynder
19. april 2001 - 09:30 #18
Verdens fedeste hjemmeside...!?
Mener du konceptet med den, eller hvordan du programmere den ?
Avatar billede 3rdpixel.hove Nybegynder
19. april 2001 - 12:24 #19
<html>
<head>
<title>B Ø S S E K A R L</title>
</head>
<body>
<table width=\"100%\" height=\"100%\">
  <tr>
  <td width=\"100%\" height=\"100%\" valign=\"middle\" align=\"center\"><h1>er du gay?</h1></td>
  </tr>
</table>
</body>
</html>
Avatar billede runberg Nybegynder
19. april 2001 - 12:30 #20
Sidder fuldstændig målløs bag skærmen og overvejer hvordan en person kan stille et sådan spørgsmål....

Han må ha\' en stor familie, for der skal fandme meget indavl til at gøre en person så dum!!
Avatar billede runberg Nybegynder
19. april 2001 - 12:41 #21
nielzdk>>> Er du ude på at skræmme folk med det der pis du fyrer af????? HALLOOO alle kan sgu da smutte forbi DIN harddisk hvis de skulle ha\' lyst. Du er fandme ikke den eneste der har \"de rigtige programme\" / Hacker-viden!!!!!!!
Avatar billede runberg Nybegynder
19. april 2001 - 12:45 #22
UPS!!!!

Nielzdk>> Jeg har lige opdaget en lille brøler f ra min side af!!! Jeg havde ikke set at det du skrev kom fra den dejlige side i alle omtaler... Jeg beklager, men jeg troede sgu at det var dig der fyrede alt det pis af!!!!!
Avatar billede ezzuk Nybegynder
19. april 2001 - 16:01 #23
den bedst måde at lære, at kunne lave fede hjemmesider, er simpelt hen at sidde i photoshop i mange timer om dagen. men et naturtalent kræves også.
Avatar billede tomle Nybegynder
19. april 2001 - 16:06 #24
>>ezzuk
Nu har Photoshop jo også rigtig meget at gøre med selve websiderne. I øvrigt er et godt kendskab til web-/designprogrammer ikke nødvendigvis nogen garanti for et godt resultat - slet ikke når det drejer sig om én som mollommol
Avatar billede ezzuk Nybegynder
19. april 2001 - 16:15 #25
tomle> nej det ved jeg godt. men grafik er i mine øjne hvad der gør en hjemmeside fed.

www.k10k.com
Avatar billede tomle Nybegynder
19. april 2001 - 16:17 #26
>>ezzuk
Du har ret - grafikken og designet i det hele taget er vigtig. Men uden ordentligt indhold går det ikke...
Avatar billede tommyf Nybegynder
19. april 2001 - 16:21 #27
tomle<-->Der findes efterhånden alt for mange websider uden indhold, når brugerne har bestemt sig at bruge tid på ens side, må man gerne give dem det de regnede med og ikke \"under konstant konstruktion\"... og 3 sider hvor grafikken muligvis er fed, men når man søgte efter pc-modz er det nok ikke design man er interesseret i..... :o)
Avatar billede tomle Nybegynder
20. april 2001 - 15:56 #28
>>tommyf
Jeg er fuldstændig enig. Se f.eks. nyborgbib.dk. (hvis den da ikke stadig er nede). Der er ikke sket en skid i tre år nu.
Avatar billede first-8 Nybegynder
07. december 2001 - 18:30 #29
<html>
<head>
<body bgcolor=\"red\">
<title>Jeg er en fed narkoman</title>
</head>
<html>
<body>
<center><font face=\"comic sans ms\" size=\"2\" color=\"blue\">Jeg er <b>VERDENS</b> største narkoman - OG jeg er bøsse.</font>
<br><br>
<hr width=70% color=\"yellow\">
<br><br>
<a href=\"http://www.porno.com\">><font face=\"comic sans ms\" size=\"2\" color=\"blue\">Klik her og vind en million kroner</a> ><font face=\"comic sans ms\" size=\"2\" color=\"blue\">*fnis*
</body>
</html>

- Se, DET var en fed side (Flækker af grin over, at nogen eller noget kan være SÅ slem til at designe...)

/Toke