Avatar billede 1olsen Nybegynder
13. oktober 2005 - 23:01 Der er 1 kommentar

Wrong number of arguments or invalid property assignment

Nedenstående kode - som virker

    <tr>
        <td width="40%" valign ="top" height="24" class="formbackground2"><p class="formtxt"><%=ISBNList("Titel")%>
        </td>
        <td class="formbackground2" width="60%" valign ="top" align="right" height="24"><p class="formtxt"><%=List("Antal")%>&nbsp;<%=CSStext(50)%>&nbsp;<%=Format_Currency(ISBNList("Pris"))%>
        </td>
    </tr>

--------------- skulle jeg gerne have lavet til

<tr>
        <td width="25%" valign="top" class="formbackground3">
        <b><p class="formtxt"><%=ISBNList("Titel")%>
        </td>
        <td width="25%" align="right" valign="top" class="formbackground3">
        <p class="formtxt"><%=Format_Currency(ISBNList("Pris"), List("Antal"), List("ISBN-Nr"))%>
        </td>
</center>
        <td valign="top" align="center" class="formbackground3"><p align="center" class="formtxt"><%=List("Antal")%></td>
<center>
        <td width="25%" align="right" valign="top" class="formbackground3"><p class="formtxt"><%=Format_Currency(Pris)%>
        </td>
    </tr>

men jeg får følgende fejl

Microsoft VBScript runtime error '800a01c2'

Wrong number of arguments or invalid property assignment: 'Format_Currency'

Er der en der kan hjælpe med hvad der er galt i kode 2
Avatar billede softspot Forsker
14. oktober 2005 - 01:30 #1
Jeg går ud fra at Format_Currency er en funktion som du selv har defineret. Kan du ikke vise den funktion, for det lader til at den er nøglen til dit problem.

Umiddelbart lyder det som om du bruger et ulovligt antal parametre i kaldet til funktionen, men det bliver nok rigtig tydelig, hvis du viser funktionen... :)

Hvis du forsøger at bruge den standardfunktion som findes i VBScript der hedder formatCurrency, så skal navnet jo lige justeres som det første, men du kan se hvordan den fungerer her: http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/script56/html/vsfctFormatCurrency.asp?frame=true