Avatar billede maudy Nybegynder
13. oktober 2005 - 19:34 Der er 7 kommentarer

Hjælp til spil og Daemon tools

hejsa

Jeg har lige fået et nyt spil, og alt gik sådan set fint indtil jeg skulle starte det. da jeg trykkede på iconet skriver maskinen: cd/dvd-emulationssofware blev fundet, slå al cd/dvd-emulationssofware fra, og genstart spillet.

Jeg har hørt fra en ven, at jeg skal prøve at hente Daemon mannager og så kopirer spillet ind på harddisken med alcohol120%.

Men spillet er på 4 cd'er

Har du nogen ide om hvad jeg skal gøre ?

Det skal lige siges at jeg kører med DVD DREV.

MSN: MAUDY9000@hotmail.com
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
13. oktober 2005 - 20:19 #1
Har du nero installeret?
Den har inCD liggende i bunden som standard - det kan være den.
Avatar billede maudy Nybegynder
13. oktober 2005 - 21:04 #2
Ja, Jeg har nero burning room
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
13. oktober 2005 - 21:19 #3
check i bundlinjen om INCD lægger der, og stop den. Incd er et ubrugeligt program som nero smider med, hvis man ikke er opmræksom. InCD gør det muligt at benytte en brændbar skive som en harddisk.
Avatar billede maudy Nybegynder
13. oktober 2005 - 23:44 #4
Hvordan tjekker jeg bundlinjen mate ?
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
14. oktober 2005 - 00:03 #5
Iconerne i bundlinjen (højreside) lad musen langsom kører over dem en af gangen, så er der garanteret et icon der hedder incd.
Avatar billede maudy Nybegynder
14. oktober 2005 - 14:46 #6
Jamen det jeg enlig vil frem til, er at mit spil er på 4 diske. Hvordan skal jeg så gøre det med Daemon mannager tingen.

Eller også vil jeg gerne have hjælp til at forstå hvad '' cd/dvd Emulationssoftware fundet, slå al cd/dvd emulations software fra og genstart spillet. Hvad kan jeg gøre der ?
Avatar billede maudy Nybegynder
15. oktober 2005 - 01:42 #7
Jeg har nu fået instillet med Daemon.

men den siger stadig. '' cd/dvd emulationssoftware fundet, slå al cd/dvd-emulationssofware fra, og genastar programmet'' Hvad kan jeg gøre ?