Avatar billede sjedb Nybegynder
10. oktober 2005 - 14:17 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Manglende hjælpe system

Jeg kører concorde C5 ver3, programmet er instaleret på en server, programmet bruges fra arbejdsstationer.

Jeg kan ikke få mit help system til at virke, når jeg taster F1 kommer hjælpe systemet/oversigten frem, men når jeg vælger en kattegori vises forklaringen ikke i hjælpe vinduet. Der skrives at browseren ikke kan finde siden ?
Hvad er der galt?
Avatar billede Broholm Novice
10. oktober 2005 - 14:37 #1
Samme som denne her: http://exp.dk/spm/647340
Avatar billede sjedb Nybegynder
10. oktober 2005 - 14:54 #2
Det virker, tak til dig!

Lav f.eks. en fil med navnet sikkerhed.reg med følgende indhold:

REGEDIT4
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\HTMLHelp]
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\HTMLHelp\1.x\ItssRestrictions]
"MaxAllowedZone"=dword:00000001

Kør filen og problemet er løst.

Værdien af "MaxAllowedZone":

0 = "Lokal computerzone" er tilladt
1 = "Lokal intranetzone" er tilladt
2 = "Zone for websteder, du har tillid til" er tilladt
3 = "Internetzone" er tilladt
4 = "Klassificeret zone" er tilladt
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester