Avatar billede fredelu Nybegynder
09. oktober 2005 - 15:11 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

trådløst netværk falder ud

Hey.
Jeg har for nyligt købt en ny komputer. Mit problem er, at mit trådløse netværk ikke fungerer optimalt. Det kører i cirka 10 minutter hvorefter det "falder" ud. Så er man nød til at tryppe på "Repair" hvorefter det fungerer igen?

Der er tale om et NETGEAR WG121 usb sæt. Håber på lidt hjælp.

/Frederik Lund
Avatar billede kenp Novice
10. oktober 2005 - 09:45 #1
sikker på at din firewall ikke driller?
Avatar billede fredelu Nybegynder
10. oktober 2005 - 16:35 #2
bruger ikke firewall. Den medfølgende fra Microsoft har jeg slået fra.
Avatar billede kenp Novice
10. oktober 2005 - 17:28 #3
prøv lige at kontrollere om ieee802.xx godkendelse er slået til på dit trådløse netkort.
Avatar billede fredelu Nybegynder
10. oktober 2005 - 17:32 #4
hvordan kontrollerer jeg det?
Avatar billede kenp Novice
10. oktober 2005 - 17:35 #5
under egenskaber for din lanforbindelse.
Avatar billede fredelu Nybegynder
11. oktober 2005 - 17:24 #6
er ikke helt sikker på hvordan jeg kontrollerer det?
Avatar billede kenp Novice
11. oktober 2005 - 17:44 #7
højreklik din lanforbindelse ->egenskaber ->godkendelse
Avatar billede fredelu Nybegynder
11. oktober 2005 - 17:59 #8
når jeg slår netværks godkendelsen til går der et øjeblik hvorefter forbindelsen går ud?
Avatar billede kenp Novice
11. oktober 2005 - 18:19 #9
Den kryptering du køre med er det et kodeord du selv har valgt eller? eller hvilken form køre du?
Avatar billede fredelu Nybegynder
11. oktober 2005 - 18:47 #10
jeg kører vist nok den form uden kodeord hvor den automatisk bliver sat på.
Er dog ikke helt sikker.

Det er underligt, fordi hver gang den bliver smidt af skal man bare gå ind og reparere og så fungerer det igen.?
Avatar billede kenp Novice
11. oktober 2005 - 23:16 #11
Det lyder mystisk for så burde den bare fise på uden problemer.. har ikke lige et bud pt.
Avatar billede fredelu Nybegynder
12. oktober 2005 - 17:12 #12
ok. du skal have mange tak for hjælpen.
hvis du vil have point må du lige lave et svar.
Avatar billede kenp Novice
12. oktober 2005 - 17:16 #13
ping.
Avatar billede fredelu Nybegynder
12. oktober 2005 - 19:29 #14
endnu engang tak for hjælpen. tror jeg ender med at købe et langt netværkskabel.