Avatar billede sobr Nybegynder
08. oktober 2005 - 00:40 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Fjerne side som ikke findes mere fra Google

Jeg er ikke lige så skrap til dette her:

Hvilket af disse skal jeg vælge for at fjerne linket til en side der er slettet fra min hjemmeside?

Options

You may remove your URL from Google's results or your Usenet posts from Google Groups. URLs and posts will typically be removed within 5 days of a successfully submitted request. Please keep in mind that submitting via the automatic URL removal system will cause a temporary, six months, removal of your site from the Google index. You may review the status of submitted requests in the column to the right.

Select only one:

Remove pages, subdirectories or images using a robots.txt file.
Your robots.txt file need not be in the root directory.

Remove a single page using meta tags.

Remove an outdated link.

Remove your usenet posts from Google Groups.

Please visit our Contact Us page if you have further questions or problems.
Avatar billede pidgeot Nybegynder
08. oktober 2005 - 00:42 #1
Det må være Remove an outdated link du skal bruge.
Avatar billede sobr Nybegynder
08. oktober 2005 - 00:44 #2
Det må være... Du er måske heller ikke så sikker i det ;D
Avatar billede sobr Nybegynder
08. oktober 2005 - 00:48 #3
Det er fordi at jeg kan se at der ligger ret gamle link til min side på Google, og jeg vil jo gerne være sikker på at de bliver fjernet...
Avatar billede pidgeot Nybegynder
08. oktober 2005 - 00:53 #4
Tja - ville måske have valgt en lidt anden formulering selv, men det er det der passer bedst på det du vil.
Avatar billede sobr Nybegynder
08. oktober 2005 - 01:11 #5
Hvordan skriver/fjerner jeg en url lavet med mellemrum (= fejl fra min side) som Google har sat %20 i, i stedet for mellemrummet?
Avatar billede pidgeot Nybegynder
08. oktober 2005 - 01:15 #6
Hvis den ikke tager mod inputtet når du rent faktisk skriver mellemrummet, skal du så blot skrive %20 i stedet for mellemrummet.
Avatar billede sobr Nybegynder
08. oktober 2005 - 01:17 #7
OK, jeg prøver - vender tilbage senere :D
Avatar billede sobr Nybegynder
08. oktober 2005 - 01:36 #8
Så - det gik jo helt smertefrit, den ville da godt nok ha' %20 med før den godkendte den med mellemrummet.
Så hvis du smider et svar <pidgeot> kan du få dine point
Og tak for hjælpen :D
Avatar billede pidgeot Nybegynder
08. oktober 2005 - 01:50 #9
Det var da så lidt ;)