Avatar billede pep_panic Nybegynder
07. oktober 2005 - 17:42 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

2 web-servere 1 exchange server - sætte op

Hej.
Har 2 web servere og på den web server køre samtidig en exchange server.
Hvordan fortæller jeg exchange (og AD) at den skal håndtere mail for domain2.dk (hvis webserver er på en anden maskine).
Jeg har sat diverse a og mx-records op, domain2.dk virker fik via http, men jeg får flg meddelelese tilbage når jeg sender en mail til domain2
---
This is the Postfix program at host cicero0.cybercity.dk.

The Postfix program
<mig@domain2.dk>: host mail.domain2.dk[IP adresse] said: 550 5.7.1
Unable to relay for mig@domain2.dk (in reply to RCPT TO command)
---

Hvad går galt?
/Pep
Avatar billede strych9 Praktikant
07. oktober 2005 - 19:35 #1
Du skal tilføje en recipient policy for hvert domain du ønsker at mail serveren skal håndtere email for.
Avatar billede strych9 Praktikant
07. oktober 2005 - 19:38 #2
Avatar billede pep_panic Nybegynder
08. oktober 2005 - 16:08 #3
Cool, spanx. Jeg havde sat det hele rigtigt op in the first place, jeg havde bare glemt at vente på en opdatering af NS'en...