Avatar billede fredelu Nybegynder
06. oktober 2005 - 18:29 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Half life 2 uden dvd drev?

Hej
Jeg købte en ny komputer igår. Problemet er at min komputer ikke har dvd-drev og jeg derfor ikke kan spille half life 2 da dette kræver dvd-drev. kan jeg gøre noget så det kan virke alligevel eller skal jeg ud og investere i et dvd-drev?

/Frederik Lund
Avatar billede screem_brille Novice
06. oktober 2005 - 18:33 #1
det vil være det smarteste emd et DVD drev, mere og mere kommer jo på DVD efterhånden, og med de priser på optiske drev, kan det jo slet ikek svare sig at bruge tid på andre løsninger (men for at svare på dit spørgsmål, hvis den ikek er kopi sikret kan du lave en ISO fil og så mounte den med et program der kan det)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
06. oktober 2005 - 18:47 #2
så skal man sikkert ha´ en no cd-crack..
Avatar billede screem_brille Novice
06. oktober 2005 - 18:51 #3
ret sikkert ja, og alene det at skiven med 99.999999% sikkerhed er kopisikret gør at det ikke er tilladt.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
06. oktober 2005 - 18:53 #4
præcis.O)
Avatar billede jokkejensen Novice
06. oktober 2005 - 19:46 #5
hvordan skulle han lave det iso ? :)
Avatar billede rn11021 Nybegynder
06. oktober 2005 - 21:10 #6
Jamen... man behøver ikke cd til hl2... den bruger du vil bruge sakl du installe på en maskine som har det liggende ( en ven), så opretter du en bruger der og går hjem på den egen maskine og installer steam... så log på din bruger og tryk på hl2.. så preloader hvilket tager det meste af en nat... dagen efter er du klar til hl2 uden cd...

Point til far!!!!!
Avatar billede fredelu Nybegynder
09. oktober 2005 - 14:15 #7
tak for hjælpen. Jeg har købt en dvd-drev som har jeg instaleret og jeg kan nu spille half life 2 uden problemer.
Tak