Avatar billede josorens Nybegynder
04. oktober 2005 - 23:48 Der er 6 kommentarer

Hvor skal jeg vælge webhotel

Hejsa, Jeg har en hjemmeside med dagligt 1500-2000 besøgende.
Hjemmesiden indeholder bl.a. animationer som åbenbart er meget populære. Folk direct linker til mine animationer, og dette gør at jeg har en del upload på min side.

Jeg er nu flere gange blevet opsagt af flere webhoteller, pga for dybe link, og trafik.

Kan jeg selv lave en server der har disse liggende, og isåfald hvorledes?

Håber I kan hjælpe :-)
Avatar billede yezbarh Nybegynder
04. oktober 2005 - 23:53 #1
Gode, men dyre webhoteller /servere:
SERVERE:
http://rackhosting.com/dk/produkter/servere/

WEBHOTEL med fri trafik:
www.i123.dk
www.rackhosting.com (ikke fri trafik, men du kan få din egen!)

- evt. spørg en masse om du kan få lavet et specielt webhotel?!
Avatar billede proboss Nybegynder
05. oktober 2005 - 07:36 #2
Jeg er ved at der er flere der lejer servere ud

tro du kan leje en server fra 650,00 pr- måned med 5 GB trafik
her til kommer software med mindre du selv har det
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
05. oktober 2005 - 07:58 #3
Nu er der ikke noget der hedder "fri trafik" (der er altid begrænsninger)

Du kan enten hoste det selv (afhængig af betingelserne hos din ADSL udbyder), eller du kan finde et prof. webhotel (men de koster noget mere end B-one m.m.)

Kan personligt anbefale www.rackserv.com og www.scannet.dk. Jeg har også hørt godt om www.secnet.dk
Avatar billede agermose Nybegynder
05. oktober 2005 - 08:57 #4
en god ide er at kigge efter nogen, der skriver, at de ikke yder fritrafik, men tilgengæld skriver hvad det koster at få yderligere trafik.

Med mindre det er ekstreme mængder, så burde et webhotel være nok.
Avatar billede tech4me Nybegynder
06. oktober 2005 - 09:38 #5
Hvis du skal bruge en server kan jeg anbefale www.unitspeed.dk. Jeg bruger selv flere af deres ydelser og har flere domæner hos dem. De tilbyder også servere til fornuftige priser. Du kan evt sende dem en mail med dine ønsker og se om det kan lave et godt tilbud.
Avatar billede easywebhost Nybegynder
16. oktober 2005 - 20:44 #6
Hejsa

Jeg tilbyder webhoteller med høj trafik og lidt plads.
Fortæl lidt mere om hvad du skal bruge, så kan vi måske finde en løsning ?
Mere info her :

www.easywebhost.org

Mogens
Easywebhost