Avatar billede hadaps Nybegynder
02. oktober 2005 - 10:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

power management

Hey

Er det nogle/en som ligger inde med et program, hvor man kan sætte alle strømstyrings instillingerne i profiler, så man nemt kan skifte mellem dem. (X min til sluk skærm, Y min til standby osv...)

For jeg har lige købt ny bærbar (Zepto 4315), og der følger ikke sådan et program med :(
-Min gamle toshiba havde (toshiba power saver) og det er sådan set det program jeg søger, men toshibas program kan ikke installeres på andre computer end toshibas :(
Avatar billede dmcn Praktikant
02. oktober 2005 - 17:58 #1
Windows' egen strømstyring burde give mulighed for netop det. Højreklik på skrivebordet, vælg Egenskaber, Pauseskærm, Strømstyring.
Avatar billede hadaps Nybegynder
02. oktober 2005 - 18:05 #2
ja tak - det har jeg da set....

men der er jo 4 millioner klik for at komme derind...
Avatar billede dmcn Praktikant
02. oktober 2005 - 18:21 #3
Overhovedet ikke. ;)
Vælg Avanceret under Strømstyring, sæt hak ved "Vis altid ikon på proceslinjen", så får du et lille batteri nede i højre hjørne, som du kan klikke på og derfra vælge profil.
Avatar billede hadaps Nybegynder
02. oktober 2005 - 18:28 #4
så begynder det jo straks at give mere mening ;)

takker mange gange...
Avatar billede dmcn Praktikant
02. oktober 2005 - 18:42 #5
Så lidt - du får et svar. :)