Avatar billede adh88 Nybegynder
01. oktober 2005 - 19:28 Der er 17 kommentarer

Problemer med nyt spil

Har et spm fra en ven her:
"
Købte fifa 2006 den dag det udkom. jeg installerede det og var nu klar til at gå løs.. Men så sagde den da jeg skulle ind i spillet "Indsæt venligst cd´en i det rigtige drev".. Har jeg gjort, og også i dvd-drevet som spillet forlanger! Prøvede alt men intet virkede.. Så jeg ringede til EA Support, som gav en masse forslag og stillede nogle spørgsmål.. Men intet virkede stadig! Så sagde han det måske kunne være mit "firmware". altså min opdatering på dvd´drevet var gammel - og så havde den svært ved at læse spillet måske! Har en medion pc, og den burde sagtens kunne kører spillet! Inde på medion´s hp kan jeg ik finde en driver til det eller noget.. HVA GØR JEG :S?
"

/ADH88
Avatar billede boxer Nybegynder
01. oktober 2005 - 19:45 #1
Har du nogle virtuelle drev installeret som f.eks daemon tools?
Avatar billede molle-c Nybegynder
01. oktober 2005 - 21:09 #2
Mig som har problemet.. Har engang haft det, men det er slettet!
Avatar billede majsmarken Nybegynder
01. oktober 2005 - 21:10 #3
... der kan/vil være rester fra [daemon tools] som stadig ka' drille ???
Avatar billede boxer Nybegynder
01. oktober 2005 - 21:32 #4
Avatar billede molle-c Nybegynder
01. oktober 2005 - 22:37 #5
Det hjælper ik :( Har ik noget som hedder det, som der stod i det link.. Ellers noget?
Avatar billede boxer Nybegynder
01. oktober 2005 - 22:48 #6
Et gæt på en mulig løsning:

Hent regsupreme 1.3 her:
http://www.macecraft.com/downloads/
+ en vejledning her:
http://www.spywareinfo.dk/#/manualer/regsupreme.htm

Afinstaller spillet først. Derefter kører du programmet og gør som beskrevet i vejledningen.
Genstart PC'en og installer spillet igen.
Avatar billede molle-c Nybegynder
01. oktober 2005 - 23:01 #7
Boxer har du ik msn? Kender ik det program der osv. Så?
Avatar billede boxer Nybegynder
01. oktober 2005 - 23:36 #8
Desværre - jeg har ikke msn.

Men vejledningen http://www.spywareinfo.dk/#/manualer/regsupreme.htm er på dansk. Da jeg selv fik anbefalet programmet, fulgte jeg bare vejledningen.
Avatar billede mc_wuschhead Nybegynder
02. oktober 2005 - 11:10 #9
Hvis du ikke finder ud af noget, kunne en aller sidste løsning være en crack-fil, men så kan du heller ikke spille online....
Avatar billede molle-c Nybegynder
02. oktober 2005 - 17:58 #10
Ok.. Men der er vist ik nogen crack fil endnu, hvis det var? Eller er der?
Avatar billede mc_wuschhead Nybegynder
02. oktober 2005 - 18:11 #11
nej... det er der vidst ik
Avatar billede boxer Nybegynder
02. oktober 2005 - 18:11 #12
crack er IKKE noget vi henviser til på Eksperten!
Avatar billede molle-c Nybegynder
02. oktober 2005 - 18:14 #13
Ok.. Kan jeg godt forstå:) Regner da heller ik med det, da jeg købte spillet for at spille online!
Avatar billede mc_wuschhead Nybegynder
02. oktober 2005 - 18:15 #14
Til anonym: det var ikke min menning at henvise til det, jeg sagde også som en sidste udvej
Avatar billede molle-c Nybegynder
03. oktober 2005 - 15:37 #15
Boxer.. Jeg har installeret det der regsupreme, og kørt det igennem flere gange.. Den fandt en masse filer, men det hjalp ik? Hva kan jeg gøre :(?
Avatar billede boxer Nybegynder
03. oktober 2005 - 15:56 #16
Hvis du har afinstalleret spillet, kørt regsupreme og installeret spillet igen i nævnte rækkefølge, har jeg desværre ikke flere forslag.

Har du prøvet at installere spillet på en anden PC?

Nu ved jeg ikke hvor meget PC "nørd" du og dine venner, men en mulighed kunne også være at låne et DVD drev og sætte det i din maskine. Kan spillet installeres med et andet DVD drev, kan vi nemlig konkludere at det er dit DVD drev der er i stykker.
Spørg en af vennerne om de kan gøre det.
Avatar billede molle-c Nybegynder
03. oktober 2005 - 16:32 #17
Har lige prøvet.. Det virker ik :(