Avatar billede loxx-- Nybegynder
01. oktober 2005 - 17:11 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Hjælp til køb af XBOX

Hej

Jeg er i øjeblikket ved at overveje at købe en xbox!

Først og fremmest:

Skal jeg købe en alm. eller skal jeg vente til den nye (prisen er en afgørende faktor)

Hvilken chip skal jeg have sat i (har kigget på mm-vision og de har aladdin og smartxx)

Hvordan fungerer det der xbox-live (jeg har alm. TDC bredbånd - kan det bruges?)

Det kan godt være jeg kommer på andre spørgsmål - men dem håber jeg vi kan tage hen ad vejen :-)
Avatar billede loxx-- Nybegynder
01. oktober 2005 - 17:16 #1
Jeg har set et sted at man ikke kan spille på xbox live hvis man har en chip installeret - er det korrekt?
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
01. oktober 2005 - 18:02 #2
Mht. ny version, vil jeg vente købe denne.
http://www.gamers-globe.com/spilnyhed/microsoft-offentliggoer-pris-paa-xbox-360-konsollen.html

Tdc-bredbånd kan sagten bruges, men du skal have en xbox-medlemsskab ligeså.

Den nye xbox er jvf. fortællinger designet, således at de enkelte komponter vil reagerer mod andre chips, hacks og lign.

Chips til den gl. xbox har jeg ikke styr på
Avatar billede loxx-- Nybegynder
01. oktober 2005 - 19:11 #3
Okay... kan man bruge gamle xbox spil til den nye 360?

Og hvad med de nye spil... kommer de kun til 360 eller også til den gamle ?
Avatar billede himself13 Nybegynder
01. oktober 2005 - 21:03 #4
En del af de nye titler til Xbox 360 (X360) - den nye Xbox - vil også udkomme på Xbox'en, men det er primært i starten. Senere vil de nye titler udelukkende komme til X360, præcist som det var med overgangen mellem PlayStation og PlayStation 2.

Der er stadig en del tvivl omkring X360'ens bagudkompatibilitet.
Avatar billede loxx-- Nybegynder
01. oktober 2005 - 21:06 #5
det er ikke nemt at være forbruger