Avatar billede ptm Nybegynder
01. oktober 2005 - 11:12 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Indspille redigeret film

Jeg bruger InterVideo WinDVD Creator V. 2.0 til at optage fra fjernsynet.
Efterfølgende har jeg redigeret i filmen og vil brænde den ned på en DVD. Ved valg af indspilling, kan jeg kun vælge DVD(2 timer. Min film er længere!
Kan man ændre på opsætningen af WinDVD, så jeg kan indspille mere end 2 timer?
Jeg vil gerne bevare min redigeret version.
med venlig hilsen
PTM
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
01. oktober 2005 - 11:22 #1
Hvis det skal være i DVD-format (Noget en DVD skal kunne læse), så nej.
Avatar billede coderdk Praktikant
01. oktober 2005 - 11:33 #2
Nu kender jeg ikke WinDVD creator, men kan du ikke vælge at lave hårdere komprimering? Jeg har da flere DVD-R film der varer en del over to timer.
Avatar billede sardinen Nybegynder
01. oktober 2005 - 11:45 #3
Jeg kender heller ikke programmet, men hvad hedder din færdige fil? Så kan vi helt sikkert redde den.
Avatar billede ptm Nybegynder
01. oktober 2005 - 12:35 #4
Jeg har fundet fejlen!
Jeg havde lagt en DVD-skive ind brænderen der kun havde 4,7 Gb

Sorry!
Avatar billede sardinen Nybegynder
01. oktober 2005 - 12:38 #5
Hvis det er dvd-filer du har, kan du altid køre den gennem DVD-shrink, så shrinker den filen, så du kan køre den ned på en alm. 4,7 gb. uden at det går synderligt ud over kvaliteten.
Avatar billede ptm Nybegynder
01. oktober 2005 - 12:45 #6
Tak.
det prøver jeg.
Mvh.
PTM