Avatar billede rn11021 Nybegynder
30. september 2005 - 22:08 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

SMS gateway

pr. 1 jan åbner jeg en ny hjemmeside med en sms service.

Jeg er i godt en måned nu, været igennem junglen af Gateway udbydere, og kan overhovedet ikke finde ud af hvad der er billigst mere.

Er der ikke en som kan fortælle mig lidt om hvad der ville være bedst.

Vi regner med at første år vil vi sende omkring 1 mio. sms´er utakseret, der vil også komme nogle takseret, men det vil hovedsageligt være utakseret.

Jeg har både kigget på Gateway udstyr og leje af gateway. er der ikke en som også kan fortælle hvad der ville være bedst for mig.

jeg håber virkelig i kan hjælpe mig, fordi jeg er ved at være godt forvirret...

Fortsat god weekend!!!!
Avatar billede borrisholt Novice
01. oktober 2005 - 10:20 #1
Jeg undersøgte den engang i forbindelse med at sende SMS'er fra et program der nåede jeg rundt til konklutionen at CoolSMS erhverv var klart billigst.

Jens B
Avatar billede jes_petersen2 Nybegynder
01. oktober 2005 - 17:20 #2
Ligegyldigt om du lejer/køber gateway udstyr eller bruger en af de services, der findes, skal du have adgang til en SMSC, og det er typisk det, du betaler for.
Hvis du sender rigtig mange sms'er, kan det måske betale sig at snakke med et firma som http://www.unwire.dk - men ellers prøv http://www.clickatell.com - de er ret billige, og meget fleksible..
Avatar billede smsnerds Nybegynder
18. januar 2008 - 12:24 #3
Et alternativ til CoolSMS erhverv kunne da hel sikkert være www.CPSMS.DK - Her er der ingen gebyrer WhatSoEver!