Avatar billede reneh Nybegynder
30. september 2005 - 08:22 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

hjælp!! kan ikke boote

hjesa
Er der nogen der kan hjælpe, min laptop toshiba er gået "død"
Der skete det at når den begyndte at indlæse windows 2000 pro, gik den i baglås, kan heller ikke starte i fejlsikret tilstand,
Jeg har prøvet og rep. med start disketten alt normalt.
Nu kommer windows billed op med den blå bjælke, når den er færdig med at fylde stregen, kommer der en tekst op(kan ikke nå at læse den) og så genstarter den og det samme gentager sig.
Jeg også prøvet at starte cd rom drev ingen forskel.
er der en der kan hjælpe, jeg er meget på sk.... hvis jeg ikke kan komme ind til mine filer.
MVH/rene
Avatar billede foralias Praktikant
30. september 2005 - 08:26 #1
Har du også prøvet at lave en repair fra CD, jeg kan se du forsøgte med disketten.
Avatar billede reneh Nybegynder
30. september 2005 - 08:28 #2
jeg er ikke helt med på hvad du mener
Avatar billede peet49 Nybegynder
30. september 2005 - 08:36 #3
Har du prøvet i fejsikret-F8 under opstart.
Avatar billede reneh Nybegynder
30. september 2005 - 08:41 #4
ja, når jeg prøver bliver der sort skærm med blinken couser, efter et stykke tid slukker den og så starter den forfra, og når den blå bjælke er fuldt går der et stykke tid så mkommer der et ganske kort blå skærm med noget tekst som jeg ikke kan nå og se
Avatar billede foralias Praktikant
30. september 2005 - 08:42 #5
Der ligger en god beskrivelse her: http://www.techspot.com/vb/topic8356.html
Avatar billede reneh Nybegynder
30. september 2005 - 08:44 #6
kikker på den og kommer tilbage
Avatar billede foralias Praktikant
30. september 2005 - 08:46 #7
Selvom der står xp gælder det også for 2000
Avatar billede reneh Nybegynder
30. september 2005 - 09:01 #8
hejsa igen
Har ligekørt hele turen, med det samme resultat,jeg kom til at tænke kan det være noget med skærmen vga mode eller hvad
Avatar billede foralias Praktikant
30. september 2005 - 09:08 #9
Har du ændret noget opsætningsmæssigt - installeret noget nyt software eller hardware.
Avatar billede reneh Nybegynder
30. september 2005 - 09:54 #10
hejsa  Sådan!!!!!
jeg havde ikke nærlæst det link godt nok, jeg har fået kontakt med den og den er oppe og køre igen. Så er det med at få taget noget Back up :-))  brullups billeder mv. på HD  Så blev man s.. da ikke skilt i denne omgang :-))
tusind tak for hjælpen
Rene
Avatar billede reneh Nybegynder
30. september 2005 - 09:57 #11
hvordan giver jeg de point til dig
Avatar billede reneh Nybegynder
30. september 2005 - 09:58 #12
er gjort
Avatar billede peet49 Nybegynder
30. september 2005 - 10:02 #13
Avatar billede foralias Praktikant
30. september 2005 - 10:08 #14
Jeg svarer og du accepterer mit svar.
Det var dejligt vi fik reddet dine data :-)