Avatar billede wennemoes Nybegynder
29. september 2005 - 14:04 Der er 11 kommentarer og
3 løsninger

kan ikke fylde skærmbilledet ud.

Hej Forum.
Jeg har fået et nyt grafikkort installeret i min computer. Nu har jeg fået det problem at jeg ikke kan fylde skærmbilledet ud.
Det nye grafikkort hedder NVIDIA Geforce FX 5500.
Jeg har sat skærmopløsning til 1024 gange 768 pixel. Indstillingsmulighederne på selve kassen er sat til 100%, og alligevel mangler jeg næsten 2 cm hele vejen rundt i skærmbilledet. På det forrige grafikkort, havde jeg et lille program liggene som jeg kunne udfylde resten med, men det er der ikke længere. Kan jeg downloade noget fra nettet der passer til dette grafikkort? Hvilke muligheder har jeg?

Med venlig hilsen Wennemoes
Avatar billede huset Praktikant
29. september 2005 - 14:19 #1
Sat hz?
Avatar billede huset Praktikant
29. september 2005 - 14:19 #2
Avatar billede screem_brille Novice
29. september 2005 - 14:31 #3
huset pas nu på, du bliver bare anklaget for at være politimand osv *G*
Avatar billede huset Praktikant
29. september 2005 - 14:35 #4
ROFL
Avatar billede kenp Novice
29. september 2005 - 16:00 #5
samt justeret skærmstørrelsen manuelt?
Avatar billede wennemoes Nybegynder
29. september 2005 - 19:25 #6
Ja, jeg har justeret manuelt på selve skærmkassen, hvis det er det du mener.
Der er skærmbilledet kørt helt ud på 100%
Jeg kan ikke finde andre muligheder.

Wennemoes
Avatar billede summer Mester
29. september 2005 - 23:02 #7
>>>På det forrige grafikkort, havde jeg et lille program .......<<<
Hvis det var et ATI grafikkort er det sikkert den indstilling de fleste ATI kort har under skærmindsttillinger - kort, hvor der findes en effektiv indstillingsmulighed for skærmen. Har selv haft et sådan et en gang.
Avatar billede summer Mester
06. oktober 2005 - 11:06 #8
Har du fået løst problemet?
Avatar billede wennemoes Nybegynder
06. oktober 2005 - 18:49 #9
nej, desværre. Jeg er ved at opgive for nu. Jeg tror jeg vil sætte det andet grafikkort i igen, og fortsætte med at undersøge hvad der kan gøres.
Avatar billede summer Mester
13. oktober 2005 - 09:27 #10
Er problemet løst? I så fald lukker du spørgsmålet ved at acc. dit eget svar.
Avatar billede wennemoes Nybegynder
13. oktober 2005 - 16:34 #11
lukkes
Avatar billede summer Mester
13. oktober 2005 - 18:29 #12
Husk også at acceptere svaret :-)
Avatar billede wennemoes Nybegynder
13. oktober 2005 - 18:54 #13
lukkes
Avatar billede summer Mester
13. oktober 2005 - 19:26 #14
Du skal markere dit navn som ståe i boksen til venstre forneden og acc. så