Avatar billede takker Nybegynder
26. september 2005 - 12:43 Der er 5 kommentarer

Muligt at overføre programmer fra 1 pc til en anden via kabel?

Hej Eksperter.

Jeg har lige fået ny computer og vil gerne overføre nogle af mine gamle programmer til den nye. Mit problem er bare at jeg ikke længere har alle cd'erne til at installere dem igen og derfor ville jeg høre jer, om det er muligt at overføre programmerne til min nye computer via usb-kabel eller alm. to-vejs netkabel?

Hvad er mine muligheder...
Avatar billede christoffero Nybegynder
26. september 2005 - 13:08 #1
Hvis det er installerede programmer som jeg går ud fra er det ikke særlig nemt at overføre dem da de ligger spredt udover det meste af computeren..
Avatar billede takker Nybegynder
26. september 2005 - 13:09 #2
Det er det.. og jeg tænkte nok det ville blive et problem.. kan man spejle harddisken ved hjælp af programmet ghost?
Avatar billede christoffero Nybegynder
26. september 2005 - 15:03 #3
Kender ikke til ghost ved kun lige hvad det kan, men det er nok det bedste forslag ja :)
Avatar billede takker Nybegynder
26. september 2005 - 21:34 #4
Andre der har foreslag og som ved at jeg kan løse mit problem vha af ghost eller et andet spejlingsprogram?
Avatar billede ierikk Nybegynder
30. september 2005 - 21:07 #5
Jeg er ikke så sikker i det, men jeg har tidligere brugt Ghost
jeg vil foreslå følg.
flyt din gamle harddisk til ny comp, cdrev
brug en anden harddisk til d.
hent Ghost 51c på nettet
lav en ghost af c. til d.
sæt den nye harddisk i igen, og ghost tilbage
dette er skrevet efter hukommelsen, så ret mig hvis det ikke rigtig