Avatar billede fc-dong Nybegynder
26. september 2005 - 11:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Indsæt flashfilm i Dreamweaver 2004 / 8

Jeg prøver at få lagt en flash video ind på en hjemmeside med Dreamweaver.
Mit problem er, at siden er helt blank, men der en flash fil på siden. Men den vil ikke afspille flv videoen....?
Nogen der har støt på dette problem før.
Jeg gør ellers som man skal gøre....
Funktioner - indsæt medie - indsæt flashfilm
Her er min kode...
----------------------------------
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN"
"http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd">
<html>
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">
<title>ttt</title>
<script type="text/javascript">
function MM_CheckFlashVersion(reqVerStr,msg){
  with(navigator){
    var isIE  = (appVersion.indexOf("MSIE") != -1 && userAgent.indexOf("Opera") == -1);
    var isWin = (appVersion.toLowerCase().indexOf("win") != -1);
    if (!isIE || !isWin){
      var flashVer = -1;
      if (plugins && plugins.length > 0){
        var desc = plugins["Shockwave Flash"] ? plugins["Shockwave Flash"].description : "";
        desc = plugins["Shockwave Flash 2.0"] ? plugins["Shockwave Flash 2.0"].description : desc;
        if (desc == "") flashVer = -1;
        else{
          var descArr = desc.split(" ");
          var tempArrMajor = descArr[2].split(".");
          var verMajor = tempArrMajor[0];
          var tempArrMinor = (descArr[3] != "") ? descArr[3].split("r") : descArr[4].split("r");
          var verMinor = (tempArrMinor[1] > 0) ? tempArrMinor[1] : 0;
          flashVer =  parseFloat(verMajor + "." + verMinor);
        }
      // WebTV has Flash Player 4 or lower -- too low for video
      else if (userAgent.toLowerCase().indexOf("webtv") != -1) flashVer = 4.0;

      var verArr = reqVerStr.split(",");
      var reqVer = parseFloat(verArr[0] + "." + verArr[2]);

      if (flashVer < reqVer){
        if (confirm(msg))
          window.location = "http://www.macromedia.com/shockwave/download/download.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash";
      }
</script>
</head><body onLoad="MM_CheckFlashVersion('8,0,0,0','Content on this page requires a newer version of Macromedia Flash Player. Do you want to download it now?');">

<object classid="clsid:D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000" codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=8,0,0,0" width="640" height="480" id="FLVPlayer">
  <param name="movie" value="Flashfilm/FLVPlayer_Progressive.swf" />
  <param name="salign" value="lt" />
  <param name="quality" value="high" />
  <param name="scale" value="noscale" />
  <param name="FlashVars" value="&MM_ComponentVersion=1&skinName=Flashfilm/Clear_Skin_1&streamName=Flashfilm/Flashfilm/tommytesterforjesper&autoPlay=false&autoRewind=false" />
  <embed src="Flashfilm/FLVPlayer_Progressive.swf" flashvars="&MM_ComponentVersion=1&skinName=Flashfilm/Clear_Skin_1&streamName=Flashfilm/Flashfilm/tommytesterforjesper&autoPlay=false&autoRewind=false" quality="high" scale="noscale" width="640" height="480" name="FLVPlayer" salign="LT" type="application/x-shockwave-flash" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
</object>
<br>
jljkljkl
</body>
</html>
--------------------------
Avatar billede fc-dong Nybegynder
26. september 2005 - 16:59 #1
Jeg lukker spørgsmålet igen.
Det viser sig, at min udbyder ikke har haft helt styr på hvordan deres servere skulle være sat op.
Avatar billede soelle Nybegynder
02. november 2005 - 23:34 #2
Hvilke krav er der til serveren da?

Jeg har samme problem. Det virker fint lokalt, men når jeg uploader er der bare en hvid firkant.
Avatar billede breon Nybegynder
04. maj 2006 - 11:43 #3
Jeg står i samme situation som soelle, hvordan skulle serveren sættes op for at få flv filer til at virke?