Avatar billede pr0fane Nybegynder
17. april 2001 - 02:06 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Kan jeg få job?

Ok, dette kunne godt opleves som en jobannonce, og det ville da osse være rart hvis jeg fik et job på det, men det er nu ikke det primære.

Jeg er lige droppet ud af skolen, og leder efter et job. Jeg har arbejdet med grafik og webdesign de sidste 2 år, men er ikke så stærk til kodningen ...

I kan se et eksempel på hvad jeg kan (eller ikke kan) på http://www.crapper.subnet.dk og om et par dage osse på www.profanity.dk .

Tror i der er en chance for et job til mig?

Og i så fald ... hvor meget kan jeg tjene?

På forhånd tak
Avatar billede vladimirr Nybegynder
17. april 2001 - 02:12 #1
http://www.profanity.dk/ ?? Siden er hosted af scanweb, det var ikke meget der lå der !

http://www.crapper.subnet.dk/

Tjaa, jeg vil ikke tro at du kan få job, medmindre du er en haj til php eller asp, det er det der er mangel på folk der kan for tiden !

//Anders
Avatar billede pr0fane Nybegynder
17. april 2001 - 02:59 #2
\"og om et par dage osse på www.profanity.dk\"

:)

Trist hvis jeg ikke har de store muligheder for at få job :/
Avatar billede zoink Nybegynder
17. april 2001 - 12:10 #3
Du har da meget godt styr på grafikken :)..jaee.. hva jeg kan se. Jeg er ikke den ondeste haj selv.. men det ser da fedt ud!.. du skal bare lige ha styr på diverse sidefejl. Såsom de grå felter forneden og øverst.

Men ellers er det cool
Avatar billede prodic Mester
17. april 2001 - 13:17 #4
Crapper->Gamle #Photoshop-dreng. Har du oprettet endnu en ny bruger pga. dette spørgsmål? eller deler du bare crapper.subnet.dk med ham der har brugernavnet Crapper her på eksperten.dk?

Og du burde kunne få et job, selvom jeg bedre kunne lide din gamle stil.
Avatar billede pr0fane Nybegynder
17. april 2001 - 16:53 #5
Prodic :)

Det er stadig mig ... men har skiftet nick (som du ville se hvis du havde kigget ordentlig på min side :)).

Og #Photoshop ?

LOL - der sker jo aldrig noget :)

Mmmm ... jeg laver sq et helt nyt design på min hp
Avatar billede prodic Mester
18. april 2001 - 09:50 #6
pr0fane->jeg har skam set du har skiftet nick. Nu hentydede jeg også mere til dit dobbeltnavn på Eksperten.dk(som er ulovligt, medmindre den anden er opsagt)
Og nej der sker aldrig noget på #Photoshop!!
Avatar billede pr0fane Nybegynder
18. april 2001 - 12:04 #7
Dobbeltnavn?

Det havde jeg sq ikke lige tænkt på ...
Avatar billede knightdear Nybegynder
23. april 2001 - 14:30 #8
prOfane >
Hvis du nu legede lidt med flash, vil jeg tro, du hurtigt kunne få fat i nogle kunder, og rent design-mæssigt, ser det da ud til, at du har en masse fede idéer :o)
Avatar billede reason Nybegynder
14. maj 2001 - 23:45 #9
kan du asp ? for jeg står og mangler en asp programmør (evt har mod på at lære)
Avatar billede donwang Nybegynder
06. juni 2003 - 21:12 #10
Old style!