Avatar billede mik28 Seniormester
22. september 2005 - 18:02 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Lukke vinduer

Hej Eksperter,

Er der en smart måde man kan lukke alle vinduer som i udgangspunktet er åbnet fra et andet hvis det bliver lukket.

Hvis nu vindue a har åbnet vindue b som har åbnet vindue c, så er jeg interesseret i at hvis vindue a bliver lukket, så bliver vindue b og c også lukket
Avatar billede azar Nybegynder
22. september 2005 - 18:03 #1
alt + F4
ctrl + W

tog genvejs taster til at lukke vinduer med
Avatar billede azar Nybegynder
22. september 2005 - 18:03 #2
Ups undkyld havde ikke set det var javaScript
Avatar billede mik28 Seniormester
22. september 2005 - 18:04 #3
Jeg tror ikke du har forstået spørgsmålet :-)
Avatar billede olebole Juniormester
22. september 2005 - 18:10 #4
<ole>

Ja, men det kræver, du holder styr på dem undervejs og lægger referencer til hvert enkelt vindue i nogle variabler

/mvh
</bole>
Avatar billede mik28 Seniormester
22. september 2005 - 18:21 #5
okay

Jeg åbner mine vinduer således

<a href="java script:win=window.open('./ddd.jsp', 'NAVN', 'copyhistory=yes, resizable=yes, height=400,width=750,top=180,left=200,screenY=150,screenX=100');win.focus();">&nbsp;NAVN</a>
Avatar billede olebole Juniormester
22. september 2005 - 18:30 #6
Så kan du ikke. Du er nødt til at lave nogle specielle funktioner, der åbner vinduerne og holder styr på dem - og om de stadig er åbne
Avatar billede mik28 Seniormester
22. september 2005 - 19:03 #7
okay
Avatar billede olebole Juniormester
22. september 2005 - 19:10 #8
Du kan lave noget på baggrund af dette princip:

<script type="text/JavaScript">
var myWins = [];
function myOpen(url) {
    var win = window.open(url, "w"+new Date().getTime(), "width=350,height=200");
    win.focus();
    myWins.push(win);
}
function closeAll() {
    for (var i=0; i<myWins.length; i++) {
        if (!myWins[i].closed) myWins[i].close();
    }
</script>
Avatar billede olebole Juniormester
22. september 2005 - 19:12 #9
- og så noget à la:
    <a href="enSide.html" onclick="myOpen(this.href);return false">TEST</a>