Avatar billede cluster Nybegynder
16. april 2001 - 17:58 Der er 10 kommentarer og
3 løsninger

vurdering af min nye flashside...

Jeg har lavet en web-side, hvor det meste er i flash. Da der er lyd på fylder den lidt.

Vær venlig at vurdere den på www.metropolis.dk. Den ligger under \"hjemmesider\" og hedder \"wintertime\" og ligger nr. 9 over hjemmesider på \"hjemmesider NVH\".

Avatar billede tommyf Nybegynder
16. april 2001 - 17:58 #1
Avatar billede cvsac Nybegynder
16. april 2001 - 18:05 #2
måske skulle du lave en lidt anden farfe til dine streger (den gule) det er svært at se hvad der står osv.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
16. april 2001 - 18:09 #3
Absolut alternativt layout. Jeg kan rigtig godt lide det. Det er én af de sider man lige er nødt til at kaste et ekstra kik på.

Gode klare, lidt tegneserieagtige, farver.

Eneste kritikpunkt er umiddelbart, at den er en smule tung på analog modem. Men det er jo selvfølgelig et spørgsmål om prioriteter.

NanoQ
Avatar billede 12tri Nybegynder
16. april 2001 - 18:22 #4
Den er alt for langsom, opgav at se den !
Det er muligt at siden er udemærket men ikke med 33 modem.
Avatar billede anja_b Nybegynder
16. april 2001 - 18:29 #5
Jeg syntes at den er vildt flot. Den er anderledes og herligt let i sin måde.

Der er alt for mange hjemmesider, der ligner hinanden. Lyden er også rigtig god og anderledes. Baggrundsmusikken er har en god rytme uden at man kan høre hvornår den slutter og begynder.
Avatar billede cluster Nybegynder
16. april 2001 - 18:39 #6
Stop med det pjat, Anja! Ja, som I nok kan hoere har Anja givet gode råd ang. siden.
Avatar billede anja_b Nybegynder
16. april 2001 - 18:50 #7
Den er flot;-)
Avatar billede cluster Nybegynder
16. april 2001 - 18:50 #8
Jo, den er nok lidt langsom på en 33 kb forbindelse...
Avatar billede master_nemo Nybegynder
16. april 2001 - 19:00 #9
Den er fed, men der er en del links der ikke virker.....jeg undre mig bare lidt.....for det første står der ikke rigtigt nogen steder hvad siden handler om.....først troede jeg det bare var en side om dig, men senere viste det sig at det var en hjemmeside design ting.....
For det andet er der hvor der kommer tekst fre når du køre musen over et link ikke særligt pænt...du skulle måske ændre fonten der.
Jeg er ret vild med den måde linksne bevæger sig når man føre musen over dem....det er sq for griner.
Alt i alt en fed alternativ side, der dog mangler et par ting :o)

/MN
Avatar billede master_nemo Nybegynder
16. april 2001 - 19:01 #10
ups glemte lige at hastigheder er fin hos mig tog næsten ingen tid at loade....det er dog oxo med 512 kbs

/MN
Avatar billede cluster Nybegynder
16. april 2001 - 19:07 #11
Ja, der er \"blinde\" links fordi den ikke er færdig...

Tja, det er en side om mig, men det er bare fordi jeg skulle jo finde på et eller andet emne - i virkeligheden er den nok ikke oppe særlig længe når den er færdig. Det er mere et led i at lære Flash.
Avatar billede Trine Nybegynder
16. april 2001 - 20:58 #12
Jeg opgav også at se den. Venter som regel ikke i over 2 minutter på en side...sorry!
Avatar billede 12tri Nybegynder
16. april 2001 - 21:16 #13
>>Misskas, helt enig