Avatar billede beerhunters Nybegynder
20. september 2005 - 19:14 Der er 11 kommentarer

Hvilken faldskærm højest 2.000 kr??

hej
Skal have en fladskærm, men jeg er utrolg forvirret hvad jeg skal kigge efter. Hz, responstid, opløsning og kontrastforhold?

Jeg ved det skal være en 17" og jeg har lige knap 2000 kr. Hvad er det bedste jeg kan få for de penge? Gerne links emnerne :)

Mvh beerhunter
Avatar billede cpufan Juniormester
20. september 2005 - 19:21 #1
sgu ikke sikkert du får mange indlæg på dén overskrift :D
Avatar billede fromsej Praktikant
20. september 2005 - 19:35 #2
Jeg troede også der var en der tog urin på os.*G*
Avatar billede beerhunters Nybegynder
20. september 2005 - 19:36 #3
ahh lol :D

men okay, hvilken faldskærm kan jeg få?? Den SKAL være lysereød med sorte pletter!

Ej, hvad ville i selv købe af fladskærm, hvis i kun havde 2.000 kr?
Avatar billede coderdk Praktikant
20. september 2005 - 19:41 #4
Gå denne liste igennem: http://tjek.nu/56
Sammenhold med info fra http://prad.de/ - Find en skærm med S-IPS, S-PVA eller S-MVA  paneltypen ;)
Avatar billede jarner Nybegynder
20. september 2005 - 19:45 #5
du kan søge på edbpriser.dk med makspris på 2000. Der er en del at vælge i mellem...
Avatar billede coderdk Praktikant
20. september 2005 - 19:47 #6
Avatar billede coderdk Praktikant
20. september 2005 - 19:48 #7
Godt ved den:

* DVI
* 75 Hz også på DVI
* S-PVA panel
* 14 ms
* Pivotfunktion
Avatar billede beerhunters Nybegynder
20. september 2005 - 21:52 #8
coderdk hvad er det gode ved de paneler du nævner?

Er det vigtigere med et godt panel end responstiden?
Avatar billede coderdk Praktikant
20. september 2005 - 21:59 #9
Absolut vigtigere end responstiden! En 25ms med S-IPS vil opleves som hurtigere end en 16ms med TN-panel ;)

Kig evt. på http://www.jakobdam.dk/index.php?side=500&v=5 :)
Avatar billede coderdk Praktikant
20. september 2005 - 21:59 #10
Det skal siges at jeg ikke kender så meget til S-PVA og S-MVA - Så jeg holder mig mest til S-IPS ;)
Avatar billede coderdk Praktikant
20. september 2005 - 22:04 #11
S-PVA og P-MVA hedder de vist ;-D