Avatar billede quak.dk Nybegynder
16. april 2001 - 13:27 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

High and Low Case

Jeg har lavet et program, som jeg gerne vil ha lidt mere funktionalitet til, det kan downloades på http://www.quak.dk/Project1.exe

Kig for at se hvordan det virker... Det jeg gerne så vil ha lavet er at man starter programmet og lader det kører i sysray (ved uret), og man så kan markere en tekst, og trykke CTRL + ??, hvor efter den så vil high and low case tilfældigt som den jo gør i programmet...

Er der nogen der kan fixe det?!

Tag EVT. kontakt til mig på ICQ 4633819
Avatar billede driis Nybegynder
16. april 2001 - 13:39 #1
Her er en nem måde at få programmet til at køre i SysTray:
http://www.vbaccelerator.com/codelib/shell/systray.htm

Så skal du have oprettet nogen hotkeys:
http://www.vbaccelerator.com/codelib/ssubtmr/hotkeyr.htm
Avatar billede quak.dk Nybegynder
16. april 2001 - 13:41 #2
Okay, men ville du kunne fixe det hele sammen til mig?
Avatar billede driis Nybegynder
16. april 2001 - 13:44 #3
Så skal du have læst den tekst, der er markeret, og skrevet den ud igen. Det er nok nemmest at gøre ved at \'fake\' et tryk på CTRL+C, læse teksten fra clipboardet lave teksten om, og derefter igen sende et tryk på CTRL+V. Du kunne f.eks. bruge SendInput API\'en.
Avatar billede quak.dk Nybegynder
16. april 2001 - 13:45 #4
Ja, okay, jeg er lidt newbie på dette område, men vil du kunne lave hele denne løsning for mig?!

Så de 250 dine
Avatar billede driis Nybegynder
16. april 2001 - 13:46 #5
Om jeg kan fixe det hele for dig? Måske, men det er ikke helt nemt...
Avatar billede quak.dk Nybegynder
16. april 2001 - 13:47 #6
Det kunne være kanont hvis du kunne, kan du ik kontakte mig på ICQ 4633819
Avatar billede driis Nybegynder
16. april 2001 - 14:26 #7
Jeg kan ikke lige få det til at virke...
Avatar billede quak.dk Nybegynder
16. april 2001 - 15:08 #8
Så opgaven er stadig åben
Avatar billede quak.dk Nybegynder
26. april 2001 - 20:38 #9
Ingen svar dødt sprg. Lukker det