Avatar billede dc Nybegynder
17. september 2005 - 11:48 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

DVD drev betegnelse "16x DVD+/-RW".

Hej, jeg sidder og kigger efter ny pc på nettet og ser tit alle mulige fortegnelser for DVD drev. F.eks. "16x DVD+/-RW" hvad betyder det egentligt? Og den kan vel altid afspille CD'er?
Avatar billede jarner Nybegynder
17. september 2005 - 12:00 #1
16x gange er hastigheden på drevet
den kan godt afspille cd'er, da de kun kører med 4x hastighed
DVD+/-RW betyder at det er en dvd-brænder der kan genskrive på cd'erne/dvd'erne. Kan altså også brænde normale cd'er..
Avatar billede jarner Nybegynder
17. september 2005 - 12:01 #2
Avatar billede dc Nybegynder
17. september 2005 - 12:01 #3
Ok, tak for det, men lav et svar så du kan få nogle points ;O)
Avatar billede jarner Nybegynder
17. september 2005 - 12:01 #4
handler om dvd-brændere...
Avatar billede jarner Nybegynder
17. september 2005 - 12:02 #5
her