Avatar billede hrlund260882 Nybegynder
17. september 2005 - 11:38 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Grafikkort flimmer i nogle spil

Hey..
Har lige sat et asus GF 6800 i min pc. Nu er nogle spil begyndt at flimmere så meget at man slet ikke kan spille dem fx painkille, men spil som Earth 2160 virker perfekt. Har prøvet både med asus divere og dem fra nvidia, men resultatet er det samme. Er det et ustabilt grafikkort jeg har, eller hvad er problemet. Der er heller ingen problemer når jeg køre 3Dmark Håber nogen kan hjælpe?
Avatar billede hottadpole Nybegynder
17. september 2005 - 19:14 #1
Det er sikkert varmerelateret. Painkiller er lidt voldsomt at trække. Mit ATI X850XT clockede ned inden jeg fik noget voldsom køling på. Prøv at hive den ene side af og se om det hjælper.
Avatar billede sorenriis Nybegynder
17. september 2005 - 21:51 #2
Du anvender vel den nyeste driver?
Normal kan GF 6800 klare sygeligt høje temperaturer uden at brokke sig (set op til 90 grader uden kortet fik problemer), så jeg betvivler lidt at det skyldes varme-problemer.
Avatar billede hrlund260882 Nybegynder
18. september 2005 - 10:03 #3
Tror heller ikke det er et varme problem, for kortet bliver slet ikke særlig varm ifl. smartdoctor. havde kortet over i min kammerats pc ,og der var problemet det samme, så tror mere på det er et defekt grafikkort...? sender i hvert fald kortet retur nu. så tak for hjælper :)
Avatar billede sorenriis Nybegynder
18. september 2005 - 12:03 #4
Var så lidt:)
Avatar billede hrlund260882 Nybegynder
18. september 2005 - 12:29 #5
Vil du havde mine point når jeg selv har fundet ud af det
Avatar billede sorenriis Nybegynder
18. september 2005 - 12:53 #6
Det er bestemt ikke noget jeg skal afgøre - that's up to you ;)