Avatar billede reneh Nybegynder
17. september 2005 - 10:24 Der er 10 kommentarer

hjælp til hp 2210

Hejsa
jeg har fået et problem med min 2210.
Den har været kørt tør for strøm, da jeg skal starte den op kommer HP logo op men den Blå Bjælke. detefter kommer Windows 2003 logo op hvor jeg skal "Tap" the screen men det kan jeg ikke  hvis jeg trykker på en af knapperne kommer den op med "align Screen" men jeg kan ikke noget som helst med min pen.

Hjælp hvad gør man

Har prøvet Hard reset hjælper ikke
Hilsen Rene
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
17. september 2005 - 10:26 #1
Undskyld spørgsmålet: Du er men på at du skal trykke på de små krydser i hjørnerne.
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
17. september 2005 - 10:26 #2
men=med
Avatar billede reneh Nybegynder
17. september 2005 - 10:29 #3
ja, du mener de 2 knapper yderst samtidig med du trykker reset ind i bunden
Avatar billede reneh Nybegynder
17. september 2005 - 10:31 #4
undskyld jeg misforstod dit spørgsmål. Krysset er i midten og der sker ikke noget
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
17. september 2005 - 10:33 #5
Nej ikke det - beklager jeg ikke kan beskrive det præcist, da det jeg ikke lige har løst til at ressette min egen for din skyld :-)
Kan huske at når du kommer til align screen skal du prikke med stylus på de krydser der kommer frem i hjørnerne i den rigtige rækkefølge - eller hænger du fast på det sted.
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
17. september 2005 - 10:35 #6
Ok, du fik svaret på mit spørgsmål.
Jeg er i tvivl om hvad der årsagen, kan kun huske at man kan hænge fast der, hvis der er en knap eller et trykområde der er lidt blokere.
Avatar billede reneh Nybegynder
17. september 2005 - 10:39 #7
Ja det er mærkeligt, krydset bliver i midten,og der sker ikke en sk.. mere,har også checket om der er nogen knapper der hænger det er ikke tilfældet.
Håber der er en anden der kan hjælpe.
Avatar billede old-faithful Praktikant
17. september 2005 - 12:55 #8
Har du prøvet at holde din pen på krydset i et par sekunder, og ikke bare at trykke på det?
Avatar billede reneh Nybegynder
19. september 2005 - 12:18 #9
hejsa ja det har jeg prøvet hjælper ikke
Avatar billede fakl Nybegynder
25. marts 2006 - 14:21 #10
Hejsa. Dette link har hjulpet mig: http://pocketpccentral.net/help/ipaq2200reset.htm