Avatar billede cen Nybegynder
15. september 2005 - 11:57 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Opdater iframe.

Hej
Jeg har denne kode der opdatere iframet mainframe.
<script>parent.mainframe.document.location.href="hej"</script>

Men inde i mainframe har jeg et iframe der hedder graf.
Hvordan får jeg den til at opdatere dette istedet?
Avatar billede fennec Nybegynder
15. september 2005 - 12:07 #1
<script>parent.mainframe.graf.document.location.href="hej"</script>
Avatar billede olebole Juniormester
15. september 2005 - 13:19 #2
<ole>

Det hedder under ingen omstændigheder noget med 'document.location' - og resten virker nu også lidt rusten. Hvornår og hvorfra kaldes scriptet?

/mvh
</bole>
Avatar billede cen Nybegynder
15. september 2005 - 19:07 #3
Scriptet kaldes fra et iframe, og skal opdatere et andet.
Hele systemet er bygget sammen med en database, så det ene iframe står og opdatere konstant, og tjekker om der er nye "inputs" hvis der er det, skal den så opdatere det andet iframe.
Som indtil videre bliver gjort med den overstående kode, som faktisk virker - tak :)
Avatar billede roenving Novice
15. september 2005 - 19:10 #4
-- men det bør se således ud:

<script type="text/javascript">parent.mainframe.graf.location.href="hej"</script>
Avatar billede roenving Novice
15. september 2005 - 19:12 #5
-- eller måske nærmere:

<script type="text/javascript">parent.mainframe.graf.location.reload(true);</script>
Avatar billede cen Nybegynder
15. september 2005 - 19:15 #6
Roenving.. hehe.. du har sku snart hjulpet mig mange gang de sidste par dage :) du burde snart se hele systemet :p du har jo næsten lavet halvdelen..
Avatar billede cen Nybegynder
25. oktober 2005 - 11:47 #7
lukker.. roenving hvis du vil have dine point, må du lige sige til