Avatar billede hwlarsen Nybegynder
14. september 2005 - 10:15 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Er din virksomhed nået til kælderløsningen?

Hej

Vi står netop og er ved at flytte fra vores erhvervslokale i centrum af Århus og kunne således godt bruge nogen til at overtage lokale og evt. møbler.

Lokalet findes i gadeplan med egen dør til gaden og mulighed for udstilling i vindue. Der er to gode rum, lille køkken og toilet.

Der er ca. 50 m2 og pt. 4 kontorpladser og et mødebord.

Lokalerne er istansat aug 2004, dog med undtagelse af køkken og toilet.

Husleje 4.200,-

Overtagelse efter aftale, skriv her eller send mig en mail på hwl@guide2party.dk
Avatar billede screem_brille Novice
14. september 2005 - 11:00 #1
det lyder som spam, mon ikke det ville være en god ide at få det lukket ret hurtigt ;)
Avatar billede hwlarsen Nybegynder
14. september 2005 - 11:20 #2
Spam? hvorfor dog det, vi har jo et egentligt problem med at finde en ny lejer til vores lokaler. Og eftersom denne kategori er til fri debat mener jeg ikke at der er noget galt i at søge en lejer her.
Avatar billede screem_brille Novice
14. september 2005 - 11:27 #3
ok så må jeg jo klager over dig istedet for (læs reglerne der står det højt og tydeligt)
Avatar billede hwlarsen Nybegynder
14. september 2005 - 12:09 #4
Har lige læst reglerne

Det eneste jeg kan se der overtrædes er følgende regl:
"Det er forbudt at tildele point for en løsning, der ikke er tilgængelig for alle Eksperten.dk’s brugere."

Hvis det er denne regl du tænker på vil jeg da gerne fjerne point fra spørgsmålet. :-)
Avatar billede screem_brille Novice
14. september 2005 - 12:22 #5
kan du fortælle mig hvad dit spørgsmål er ?
Avatar billede hwlarsen Nybegynder
14. september 2005 - 12:27 #6
Jeg spørger om der er nogen der vil overtage et lokale!
Avatar billede screem_brille Novice
14. september 2005 - 12:32 #7
og det kan de gøre gratis ? ellers hører det jo ikke hjemme her men i en gruppe der omhandler salg...
Avatar billede hwlarsen Nybegynder
14. september 2005 - 12:53 #8
Nej ikke gratis... men lad os nu ikke diskutere dette, hvis jeg skal lukke det efter gældende regler skal jeg så blot acceptere mit eget svar?
Avatar billede screem_brille Novice
14. september 2005 - 12:59 #9
ja læg selv et svar så kan du acceptere dette bagefter
Avatar billede hwlarsen Nybegynder
14. september 2005 - 13:52 #10
Ok jeg lukker så... hvis jeg ikke må :-(
Avatar billede triple-x Nybegynder
14. september 2005 - 13:56 #11
screem brille - er uenig med dig her :) der er flere gange daligt folk der søger efter en programmør, designer whatever der tager penge for deres arbejde, det kan måske forsvares med at det ligger i job/opgaver, men ser nu ingen grund til dette skulle være mere ulovligt end så mange andre.

Hwlarsen - held og lykke med at komme af med jeres lokale.
Avatar billede screem_brille Novice
14. september 2005 - 14:01 #12
tripple-x ja i job kategorien er det ok (hvilket der jo også står i reglerne)
Avatar billede triple-x Nybegynder
14. september 2005 - 14:06 #13
ja fred være med det :)