Avatar billede steam Nybegynder
12. september 2005 - 17:25 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Hvorfor mister jeg forbindelsen konstant til min internet ?

Hej

Jeg har et problem med at mit internet mister forbindelsen til meget meget ofte. Der kommer en pop up på skærmen som siger der er flere net i området at logge på og om jeg vil logge på. Når jeg siger log på logger den af.

Nogen der kan hjælpe mig plz ?

Det er skide irriterende og min udbyder siger de ikke kan gøre noget ved det :(

håber nogne kan hjælpe mig hurtigt
Avatar billede user10201020 Nybegynder
20. september 2005 - 08:57 #1
Først og fremmest syntes jeg det er en meget underlig udbyder du har, at de ikke kan hjælpe dig.

Du har trådløst netværk, og din PC'er søger i området efter de netværk som den kan se.

Du kan sætte Windows til, at hoppe på det samme netværk hver gang den starter op.
Avatar billede steam Nybegynder
13. december 2007 - 22:08 #2
afsluttes
Avatar billede steam Nybegynder
13. december 2007 - 22:15 #3
afslut igen...virker ikke godt det der
Avatar billede steam Nybegynder
13. december 2007 - 23:10 #4
x