Avatar billede martin.j.h Nybegynder
15. april 2001 - 19:59 Der er 10 kommentarer

epox 8KTA3+

er der nogen der kender den bundkort..
jeg har lige opdates sidste ny bios fra eopx.com.. men der er i dos menu at der er røde (write fail)...er det normalt eller et fejl..hvordan gør jeg for at få den virker 100%
Avatar billede sutminmega Nybegynder
15. april 2001 - 21:10 #1
Hardinfo                                    10/4

Har du problemer med Epox Ep8KTA3+?

Vi har erfaret en del af vore læsere har problemer med Epoxses Ep8KTA3+. Det er problemer, som de støder på når de benytter 133MHz DDR FSB. Denne nye BIOS version som kan hentes fra Planet3D skulle løse de værste skavanker.

Adressen kan hantes lige her: http://www.planet3dnow.de/cgi-bin/newspub/viewnews.cgi?category=2&id=986841799

Med venlig hilsen Daniel...
Avatar billede rkhdk Nybegynder
15. april 2001 - 21:28 #2
Martin.J.H => jeg har et magen til!
http://www.eksperten.dk/spm/62907
Hvad siger de 2 LED på bundkortet?
(de to tal der lyser rødt!)
Du kan slå op i manualen hvad de forskellige tal betyder!
Avatar billede rkhdk Nybegynder
15. april 2001 - 21:38 #3
martin.j.h => i dos menu?? røde?? mener du i BIOS\'en?
Avatar billede martin.j.h Nybegynder
16. april 2001 - 09:52 #4
jeg mener at jeg bruger dos til at opdates bios
når jeg skriver a:\\update.bat så intallet bios selv selv men der er write fail på den..
(rkhdk) der står på LED (FF)...
Avatar billede rkhdk Nybegynder
16. april 2001 - 13:13 #5
jeg har ikke opdateret min bios *endnu*, men det kan være at der er fejl på update.bat?? dårlig diskette? prøv at lade update.bat ligge på din HDD.
vedr. LED => FF betyder jo at der ikke er nogle fejl.. Hmm du kan godt starte din computer og komme i Windows?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
22. juni 2001 - 09:32 #6
martin J.H => jeg har samme probz med mit bundkort!!

Kan du ikke lukke spørgsmålet!
Avatar billede rkhdk Nybegynder
21. juli 2001 - 01:15 #7
martin J.H => jeg har fået løst min fejl!
Avatar billede rkhdk Nybegynder
21. juli 2001 - 01:17 #8
Det er din BIOS chip der er fejl på!!
Jeg fik skiftet min.. nu kan jeg update min bIOS og det HELE køre MEGET bedre!!
Du skal snakke med din forhandler, så vil han bestille en ny BIOS Chip fra EPoX!
Hvad så med at lukke??
Avatar billede rkhdk Nybegynder
24. oktober 2001 - 12:00 #9
hvad med at lukke????
Avatar billede rkhdk Nybegynder
01. april 2002 - 00:29 #10
Hvad med at lukke???