Avatar billede ozrob Nybegynder
11. september 2005 - 17:17 Der er 9 kommentarer

genvej til dokumenter ændret

Hej
Når jeg går ind i denne computer og trykker på dokumenter kommer jeg videre til
"C:\Documents and Settings\NetworkService\Dokumenter"

Istedet for
C:\Documents and Settings\"mit navn"\Dokumenter

Hvordan kan jeg ændre dette?
Avatar billede Slettet bruger
11. september 2005 - 18:18 #1
Du kan klikke på mappeikonet i værktøjslinien, så kommer hele mappepanelet frem i venstre side. Så kan du trække dokumentmappen til den plads, hvor du vil have dem.
Avatar billede ozrob Nybegynder
11. september 2005 - 18:43 #2
jeg tror ikke helt jeg forstår. Hvilket mappeikon?
Avatar billede Slettet bruger
11. september 2005 - 18:54 #3
Dette handler om xppro:
Denne computer - Oppe på værktøjslinien ses et ikon, der hedder Mapper. Klik på det.
Nu kommer alle dine mapper frem i et panel i venstre side. Du tager fat i den mappe, i højre side, som du vil have flyttet, holder venstre knap nede og trææææækker over i venstre side til den placering, du ønsker.
Hvis du ikke rigtig kan hitte ud af det, så laver jeg gerne en lille klippeklistre og mailer til dig.
Avatar billede ozrob Nybegynder
11. september 2005 - 19:01 #4
oki jeg forstår, men man kan altså ikke oprette genveje eller flytte dem til "denne computer" der kan faktisk selt ikke oprettes noget. Så du klipper og klistre bare løs...
Avatar billede Slettet bruger
11. september 2005 - 19:11 #5
sagde du ikke, du ville have flyttet adgangen til dine dokumenter fra "Network Service" til "mit navn"
Åbn Mappen hvor Network services ligger, og hiv den derhen, hvor du vil have den.
Prøv det lige. Jeg tænker og klipper imens. Måske har jeg misforstået dit spm.
Avatar billede Slettet bruger
11. september 2005 - 19:12 #6
Prøv lige at højreklikke på mappen dokumenter ude på skrivebordet. Der står både, hvor den hører hjemme, og at du kan flytte den.
Avatar billede ozrob Nybegynder
11. september 2005 - 19:20 #7
hmm nu er min genvej til dokumenter fra denne computer helt væk...

Hvad gør jeg nu?
Avatar billede ozrob Nybegynder
11. september 2005 - 19:21 #8
og jeg har ikke nogen mappe på skrivebordet der hedder dokumenter
Avatar billede ozrob Nybegynder
11. september 2005 - 19:58 #9
oki. nu har jeg løst det. Jeg ændrede stigen på my documents og ændrede den tilbage..nu er det godt igen, og jeg har et ikon i denne computer