Avatar billede liquid- Nybegynder
11. september 2005 - 13:34 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

IE lidt for venlig

Ved at huske hvad jeg har indtastet i forskellige felter, tror IE at den hjælper mig i min daglige brug af diverse sider. Før hen var det godt nok, men nu er der kommet flere brugere af min computer til, så nu er det ikke hensigtsmæssigt mere.

F.eks. husker IE _ALT_ hvad der har været indtastet i Google's søgefelt, og noget af den "research" jeg har lavet når jeg er selv, studser min kæreste lidt over.

Hvordan slår jeg denne fantastiske funktion fra? Jeg synes ikke selv jeg kan finde præcis hvor det skal gøres.
Avatar billede resten Nybegynder
11. september 2005 - 13:44 #1
start-indstillinger-kontrolpanel-internetindstillinger-indhold-klik nu på autoudførelse :)
Avatar billede Slettet bruger
11. september 2005 - 13:59 #2
...og husk lige også at tømme cachen/tempen... ;-)
Avatar billede venturer Nybegynder
11. september 2005 - 14:03 #3
Et andet lille trick for ikke at rydde ALT hvad der er husket.

Når din markør står i søgefeltet på googles side (eller en hver anden side der er husket værdier fra) trykker du bare på pil-ned. Så får du listen over alt hvad den har husket fra feltet. Bruge piletasterne til at bladrer op/ned på listen og tryk på "Delete" ved de enkelte dele du vil have "glemt" fra listen. Evt. lige gør det her hver gang du har researchet.

Hvis du sidder med en Windows XP maskine er det jo også en mulighed at oprette en seperat konto til damen. Så har i hvert jeres skrivebord samt personlige indstillinger.
Avatar billede liquid- Nybegynder
11. september 2005 - 14:33 #4
resten: tak, lige det jeg søge :)
venturer: tak, også smart :) at lave en separat konto burde ikke være nødvendigt, for så meget bruger hun den heller ikke - men havde da overvejet det :)