Avatar billede devilinheaven Nybegynder
11. september 2005 - 02:56 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Vil i lave en hjemmeside for mig

hej jeg ved ikke om det er det rigtige sted til at spørge om det her??? Jeg vil gerne have hjælp til at lave en hjemmeside... det må gerne være i flash og jeg skal have et login system hvor der kan logge 120 medlemmer på eller mere og så skal jeg have et admin login.... hvis i vil tjene 150 point så synes jeg i skulle hjælpe mig... jeg vil gerne have at i har en del erfaring med det jeg skal have lavet... ps hjemmesiden er oprettet men den skal bare laves
Avatar billede devilinheaven Nybegynder
11. september 2005 - 03:29 #1
hjemmesiden er oprettet på www.frac.dk og hedder forfatterhuset.frac.dk
Avatar billede 299 Nybegynder
11. september 2005 - 07:10 #2
Kan godt lave det hvis der bliver tale om mere end bare point!?
Avatar billede busschou Praktikant
11. september 2005 - 08:02 #3
Det hører vist til i kategorien programeringsopgaver
Avatar billede roenving Novice
11. september 2005 - 09:04 #4
-- og bemærk, at enhver honorering udover point ikke kan foregå i andre kategorier end job/opgaver ...

-- og de to honoreringsformer udelukker gensidigt hinanden !-)
Avatar billede devilinheaven Nybegynder
11. september 2005 - 09:45 #5
vil i hjælpe eller ej?
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. september 2005 - 11:24 #6
Hvad med at give feedback på dette: Kommentar: 299 11/09-2005 07:10:27... ???
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. september 2005 - 11:31 #7
Og een lille ting mere: De indlæg du laver i div. spørgsmål - er det din intelligens der skinner igennem, eller kan du bare ikke gøre for det...
Avatar billede devilinheaven Nybegynder
11. september 2005 - 18:47 #8
jeg lukker det her hvis der ikke er nogle som har forstand på hjemmesider som kan hjælpe mig.... og i kan skrive lige hvad i vil for jeg lukker nu