Avatar billede lennart Nybegynder
10. september 2005 - 12:47 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mus og nvidea problem

Jeg har lige aktiveret mit nvidea software.
og nu har jeg det problem at min mus ikke bliver inde for min skærm opløsning...
hvad skal jeg gøre
Avatar billede danzer Nybegynder
14. september 2005 - 14:16 #1
Dette plejer at ske hvis du på nvidia programmet har sat din desktop til en større opløsning end skærmopløsningen. - Du kan så at sige kun se lidt af din desktop gennem skærmen.

Det er en funktion som du kan indstille under skærmindstillinger, ligesom du plejer at gøre det, men nvidia programmet har tilføjet nogle faner..
Avatar billede lennart Nybegynder
14. september 2005 - 15:04 #2
ja det tænkte jeg nok men jeg kører 1024 i alle mine instillinger
Avatar billede lennart Nybegynder
03. august 2006 - 17:09 #3
lukker