Avatar billede ingenproblem Nybegynder
09. september 2005 - 21:31 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

min skærm går ud

Hej, ver gang jeg forsøger at instalere den nye geforce driver fra nvidia.com så går min skærm ud. mit grafikkort er geforce fx 5200. mvh ingenproblem
Avatar billede screem_brille Novice
09. september 2005 - 22:29 #1
hent den næst nyeste driver, der er en del (incl mig selv) som har haft problemer med bla tv out med den nyeste version
Avatar billede ingenproblem Nybegynder
09. september 2005 - 22:32 #2
Ja ok jeg mente også det var den næst nyeste jeg skulle have fat i. Et link ville være smukt.
Avatar billede screem_brille Novice
09. september 2005 - 22:35 #3
Avatar billede ingenproblem Nybegynder
09. september 2005 - 22:37 #4
hvad for en er det?
Avatar billede ingenproblem Nybegynder
09. september 2005 - 22:38 #5
den der version 78 er den jeg har, og det er den der giver probs
Avatar billede screem_brille Novice
09. september 2005 - 22:39 #6
Avatar billede ingenproblem Nybegynder
09. september 2005 - 22:50 #7
er igang med at downloade den
Avatar billede ingenproblem Nybegynder
09. september 2005 - 22:51 #8
men har profernemmelsen at de tikke vil virke :( jeg kan kun køre i fejlsikret tilstand og når jeg starter i normalt går skærmen ud lige efter at have loadet windows
Avatar billede ingenproblem Nybegynder
09. september 2005 - 23:13 #9
sådan nu har jeg instaleret den, og da jeg kom ind i windows sagde den der er fundet ny hardware, jeg trykkede næste og fuldførte, og grafikken er stadig elendig, kan ikke spille spil lgiesom før, og jeg vil næsten væde med at hvis jeg genstarter så går skærme ud igen
Avatar billede ingenproblem Nybegynder
10. september 2005 - 00:26 #10
glem det