Avatar billede narnia Nybegynder
09. september 2005 - 07:23 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

swap symbol/bitmap = flere skift ved kun et klik?

Jeg har (forsøgt)lavet en hjemmeside i flash. Når jeg klikker på en af mine knapper, skal symbolet for den respektive side vise sig yderst til højre på menulinjen - for at indikere hvilken side du er på. Det gør det også... Problemet opstår, hvis jeg klikker mere end een gang på samme knap - så står symbolet og skifter imellem det rigtige og symbolet for næste side???
Hvad gør jeg galt?

Tak
:o) Narnia
Avatar billede kragekjaer Praktikant
10. september 2005 - 11:56 #1
Ja, tror du ikke det ville hjælpe med lidt kode. Vi kan jo ikke sidde og gætte på hvad du har lavet!!!!
Avatar billede narnia Nybegynder
11. september 2005 - 20:48 #2
Jeg har ikke brugt kode - udover de actions der er sat på knapperne... og der er jo bare "on release - gotoandplay"galleri"" osv.
Det ikon der vises yderst til højre har jeg bare skiftet i baggrundslaget i frames'ne for de respektive sider...
Avatar billede narnia Nybegynder
13. september 2005 - 08:23 #3
hmm - lukker lige og prøver igen!
Avatar billede narnia Nybegynder
13. september 2005 - 08:24 #4
dfh