Avatar billede alteredsoul Nybegynder
08. september 2005 - 20:12 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

SMTP Gateway med flere virus/spam scanners

Hej eksperter!

Jeg leder efter en guide til opsætning af en SMTP gateway.

Den store finte i dette er, at den skal kunne scanne med flere forskellige virus/spam scanner... og hvordan gør man så dette?

Forslag, links til guides, ideér og tankegange er mere nd velkomne :D
Avatar billede Syska Mester
08. september 2005 - 20:18 #1
http://www.flakshack.com/anti-spam/

Virker ikke lige nu hvor jeg sidder, men kan ske det er den lorte proxy der gør, men det er en guide jeg har brugt mange gange med held... godt nok på OpenBSD, men det skulle jo næsten være det samme....

// ouT
Avatar billede alteredsoul Nybegynder
08. september 2005 - 20:27 #2
Siden er ikke meget for at blive vist, men prøver igen lidt senere... kigge rpå den og så vender jeg tilbage :)

Thx so far :)
Avatar billede alteredsoul Nybegynder
08. september 2005 - 22:54 #3
Linket virker ikke rigtigt, andre forslag er velkomne :)
Avatar billede Syska Mester
09. september 2005 - 00:03 #4
samme ting der er på denne side ( dog gammel, men den anden side må vel komme op igen på et tidspunkt.. )
http://www.oddquad.org/linux/anti-spam.html

men overskriften er den sammme på alle sider....

Skal nok sige til hvis jeg finder et link, men den 100% opdaterede guide, men den ligger mange steder på nettet...

// ouIT
Avatar billede alteredsoul Nybegynder
09. september 2005 - 00:54 #5
Works :D - smid et svar så accepterer jeg så du kan få point :)
Avatar billede Syska Mester
13. september 2005 - 11:41 #6
super, det er en rigtig feeeee side.....

svar

// ouT