Avatar billede slagter-lars Nybegynder
08. september 2005 - 19:40 Der er 4 kommentarer

skærmbilledet er vendt

En af mine uartige unger har pillet ved noget så skærmbilledet er vendt 45 grader:-) Men jeg kan ikke finde ud af hvad der er galt og kan ikke rette problemet. hjælp tak. hilsen slagteren
Avatar billede bartz Praktikant
08. september 2005 - 19:44 #1
Høre klik på skrivebordet --> Egenskaber --> Indstilinger --> Avanceret --> (Her kommer det anpå hvilken grafikkort du har).
Hvis du har ATI, så er der noget der hedder Rotation. Klikker du der og markere normalt.
Hvis det er GeForce, så må du lige selve finde frem til det. Det ligger et eller andet sted under de der faneblade.
Avatar billede bartz Praktikant
08. september 2005 - 20:53 #2
Fik du det løst eller? Det kunne muligvis være at en af dine unger har trykket på en af knapperne foran skærmen, der er vidst også noget der hedder Rotation.
Avatar billede nva Praktikant
09. september 2005 - 08:35 #3
Brug Ctrl + Alt + Pil op
Avatar billede nva Praktikant
12. september 2005 - 07:52 #4
fandt du ud af det?