Avatar billede syq Nybegynder
07. september 2005 - 17:36 Der er 3 kommentarer

Skærm/TV

Hejsa... Jeg har lige anskaffet mig en 19" fladskærm, men når jeg sætter den til kan jeg ikke mere køre dual view asso hvor jeg kan se skærmen og tvet samtidig.... Den vil kun køre singleview.... nogen der kan komme med en forklaring ?
Avatar billede screem_brille Novice
07. september 2005 - 18:33 #1
ud fra den forklaring, nej, prøv du selv og læs dit spørgsmål igennem og se om du kan udlede hvilken skærm det er (udover en 19")
Avatar billede syq Nybegynder
07. september 2005 - 18:41 #2
hehe det er til tv... den kan ikke vise billede på både tv og skærmen
Avatar billede screem_brille Novice
09. februar 2007 - 01:12 #3
brug for mere hjælp ?