Avatar billede mnhweb Nybegynder
07. september 2005 - 12:01 Der er 19 kommentarer

Hvor kan jeg finde et godt SE script?

Jeg søger et script der kan gøre at mine websites kommer op i top 5 - 10 på google on andre søgemaskiner.

Hvis nogen ligger inde med sådan et er i velkommen til at kontakte mig på e-mail xxx-dating@sol.dk

Med venlig hilsen

Martin
Avatar billede olebole Juniormester
07. september 2005 - 12:10 #1
<ole>

while (googleRating=="not good") {
  googleRating.makeBetter(true);
}

/mvh
</bole>
Avatar billede olebole Juniormester
07. september 2005 - 12:11 #2
Jeg tror, der er noget, du har misforstået. SEO er 'håndarbejde'  ;o)
Avatar billede bufferzone Praktikant
07. september 2005 - 12:12 #3
Idet jeg gentager mig selv

Hvis den slags kunne laves via et script, man lige kunne downloade, lå alle hjemmesider som nr 1 i google. Den slags kan du downloade de samme steder som du kan hente "bliv millionær på en formiddag" og "skor alle de smukkeste kvinder selvom du er grim som arvesynden" scripts, og de virker lige så godt.

Der er kun en vej, viden og hårdt arbejde, viden kan du finde på ekspertens artikelsektion
Avatar billede bufferzone Praktikant
07. september 2005 - 12:13 #4
Avatar billede jokkejensen Novice
07. september 2005 - 12:17 #5
hvor ligger den der "scor alle de smukkes kvinder.." kunne godt trænge til et skift :)
Avatar billede olebole Juniormester
07. september 2005 - 12:25 #6
jokkejensen, din lille snylter! Kan du ikke finde nogen selv?
Avatar billede olebole Juniormester
07. september 2005 - 12:25 #7
- læs lige, hvad du skrev  ;D
Avatar billede jokkejensen Novice
07. september 2005 - 12:41 #8
nå ja.. det var nok pakket lidt for meget ind i jysk ironi :)
Avatar billede jokkejensen Novice
07. september 2005 - 12:43 #9
Avatar billede goose Nybegynder
07. september 2005 - 12:45 #10
olebole >> Det script kendte jeg godt nok ikke, tror du ikke du skulle tage patent på det eller er det til fri afbenyttelse :o) ROTFL

/Goose
Avatar billede bufferzone Praktikant
07. september 2005 - 13:30 #11
Nu er jeg jo ikke kodehaj, men måske nedenståend kunne virke, sådan frit efter ole

while (faceRating=="GrimSomArvesynden") {
  faceRating.makeBetter(true);
  charmRating.makeBetter(true);
  bodyOderRating.makeBetter(true);
}
Avatar billede roenving Novice
07. september 2005 - 13:36 #12
-- og jeg tror jeg ville forbedre de scripts til:

while (googleRating!="excellent") {
  googleRating.makeBetter(true);
}
Avatar billede olebole Juniormester
07. september 2005 - 13:39 #13
Hmmmmm ... sku' man måske GPL'e skidtet?  :D
Avatar billede Slettet bruger
07. september 2005 - 14:21 #14
Næh...pak lortet ind i en papkasse og sælg det for 299 kr i Fona :D
Avatar billede roscoe27 Nybegynder
07. september 2005 - 18:13 #15
Jeg forplumrer lige spørgsmålet lidt mere, men nu vi er ved SEO løsninger, så tag lige et kig på denne side: http://www.beyondmarketing.dk.

Under punktet "JOB-søgning" står der bl.a. "Du har fortrinlige formuleringskundskaber samt erfaring med tekstforfatning". Prøv at højreklikke på siden....Yderligere kommentarer overflødige.

Claus
Avatar billede jokkejensen Novice
07. september 2005 - 21:50 #16
haha ... og hvordan fanden fandt du lige den? :)
Avatar billede roenving Novice
08. september 2005 - 21:19 #17
Kompetent internet-markedsføring må absolut være søgeordet !-)
Avatar billede roscoe27 Nybegynder
08. september 2005 - 21:26 #18
Jokke..jeg fandt den ikke, men blev kontaktet med henblik på at lave SEO arbejde på sitet for en rum tid siden, men havde af en eller ande grund ikke lyst til det:-D
Avatar billede jacla Nybegynder
15. oktober 2005 - 23:10 #19
Personligt ville jeg gå ind på www.dotnetteacher.dk spørge Jacob som har siden om hvordan du gør. Jeg har haft ham som underviser på SoftAdvice, kan kun anbefale ham.

NB! Kør et statistik program på din hjemmeside, så du ser hvad hvem der ser hvornår, hb
hvornår, de ser fra hvilke søgesider. mmmm.mmm

PS! Stewart33@hotmail.com kan også hjælpe dig. ::--)))

MVH igen

Jan Clausen

MVH
Jan Clausen