Avatar billede jonasbh Nybegynder
07. september 2005 - 11:13 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Råd vedrørende køb af adapter til IP-telefoni

Hej

Jeg vil droppe min fastnetlinie og have IP-telefoni. Jeg skal bruge en adapter til B&O-telefonen og har kig på nogle forskellige. Jeg kunne godt bruge nogle råd, erfaringer eller link til anmeldelser.

Følgende adapter er i spil:

Linksys RT31P2 (kr. 825,-) - En af mine favoritter. Nogen som ved om den har firewall? Da Tele2 spiser mig af med en Cisco 677 (som er totalt udateret og ikke kan få opdateret firmware - Jeg må ikke og der er heller ingen support) tænker jeg at en adapter/router med firewall ikke ville være en ulempe. Giver det mening??

Zyxel P-2302R (849,-) - Også en favorit. Har firewall.

Sipura 2100 (850,-) - Firmaet skulle nu være købt af Linksys og RT31P2 skulle være en nyere udgave af 2100

Linksys BEFSR81 - (795,-)

Håber I kan hjælpe mig. På forhånd tak!

Mh. Jonas
Avatar billede enriko Nybegynder
25. oktober 2005 - 21:25 #1
jeg er også i gang med købe ip telefoni. onetelecom.dk det ar nogle gode priser..

jeg fik en adapter og et nummer som jeg skal lige prøve i det her dage

det er en sys adapter jeg har fået.. og jeg har en router i forvejen.. jeg har også en beo telefon. beocom2500-- det virker men jeg har ikke helt afprøvet den af. jeg ved faktisk ikke meget om firewall osv...
Avatar billede jonasbh Nybegynder
07. januar 2006 - 11:19 #2
Lukker