Avatar billede adam0053 Nybegynder
07. september 2005 - 10:11 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

tv tuner software?

jeg skulle høre om der ikke findes et stykke software der kan erstatte de ubrugelige programmer man får med når man køber et tv-tuner kort. Gerne et gratis program, hvis det eksisterer?
Avatar billede screem_brille Novice
07. september 2005 - 10:34 #1
kommer helt an på hvilken chip kortet er bygget op om, så lige pt er det umuligt at svare
Avatar billede composer Nybegynder
07. september 2005 - 10:35 #2
jeg ville kigge lidt på "mediaportal"

Som kan hentes her : http://mediaportal.sourceforge.net/

jeg har selv brugt det i 3 måneder ca.. og det fungere sku..

held og lykke..
Avatar billede adam0053 Nybegynder
10. september 2005 - 16:57 #3
hmm, havde ellers håbet på noget mere dedikeret, det program det fulgte med kortet var også sådan noget media-center bras...
Avatar billede adam0053 Nybegynder
10. september 2005 - 16:59 #4
men det er et asus 7335 noget-i-den-stil, jeg er ikke sikker, jeg lånte det i en stroboskopæske af en bekendt
Avatar billede zordrack Nybegynder
24. september 2005 - 02:55 #5
Prøv dScaler 4 fra http://www.dscaler.org

Hvis chipsættet på dit kort er understøttet (Brooktree/Conexant BT848/878/879) så er det klart det bedste tv program der findes derude.

Grunden til at du skal bruge dScaler 4 og ikke 5 er at 5 er et directshow filter med funktioner fra dScaler 4 og ikke et decideret tv program.
Avatar billede adam0053 Nybegynder
24. september 2005 - 10:48 #6
Dscaler ser fint ud, men jeg kan ikke konfigurere det, findes der evt. en guide?
Avatar billede adam0053 Nybegynder
27. oktober 2005 - 10:31 #7
programmet virker ikke, spørgsmålet virker dødt, lukker derfor