Avatar billede petersen Novice
06. september 2005 - 23:27 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Skærm blinker..

Min skærm blinker med forskellige tidsmellemrum. Jeg har set på relaterede spørgsmål, men de fleste af svarerne var for tekniske for mig, jeg skal helst ha' det skåret ud i pap! Er der nogle der har tålmodighed til at hjælpe?
Min skærm er en ny fladskærm LG 1930 ssnt, computeren er en HP 5726, jeg kører xp pro med alle opdateringer!
Avatar billede james_t_dk Juniormester
07. september 2005 - 06:58 #1
Du kan justere i skærm opdaterings hastigheden, mit gæt er at din er for høj.

Højre klik på skrivebordet > vælg egenskaber > vælg det sidste faneblad > vælg advanceret. Sæt opdaterings frekvensen til 60Hz der står nok på 70Hz. Du kan eventuelt se i manualen til din skærm, hvilken frekvens den maks kan køre med.
Avatar billede petersen Novice
07. september 2005 - 15:52 #2
Det ser ud til at have hjulpet, den stod til 75Hz, det er nu ændret til 60Hz. Så et svar fra dig og pointene kommer fluks!
Avatar billede james_t_dk Juniormester
07. september 2005 - 16:16 #3
svar